וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער באולימפיאקוס: "איך קבוצה של 10 מיליון דולר עושה לנו בית ספר?"

בלאגן אצל יריבת באר שבע. הבעלים זעם על השחקנים בחדר ההלבשה ואיים "להחליף את כל הקבוצה", דה קוסטה הסתכסך עם הקהל, ויקטור סאנצ'ס תירץ: "החום הפריע". ביוון התלהבו מדודו גורש

וובה בראון שחקן הפועל באר שבע מול אולימפיאקוס. עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
ביוון זועמים. וובה בראון אמש/אתר רשמי, עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע

סוער באולימפיאקוס בעקבות היכולת החלשה ב-0:0 מול הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות. על פי התקשורת היוונית, הבעלים ונגליס מרינאקיס נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אם אתם לא עולים, אל תטרחו לחזור הביתה. זו לא אולימפיאקוס שלי. אם לא תעלו, נחליף את כולם ונבנה את אולימפיאקוס שאנחנו רוצים".

לאחר מכן מריאנקיס נשמע זועם ביציאה מחדר ההלבשה ועל פי עיתונאים ששהו בקרבת מקום הוא "השתולל" וצעק שוב ושוב "איך זה הגיוני שקבוצה עם תקציב של 10 מיליון דולר עושה בית ספר לקבוצה עם תקציב של 60 מיליון?".

אבל זאת רק ההתחלה. חלק משחקני אולימפיאקוס זעמו על קריאות הבוז שנשמעו מהיציעים בירידה למחצית ובסיום המשחק. מנואל דה קוסטה, שנכנס כמחליף בדקה ה-40, מחא כפיים בהפגנתיות לעבר היציעים וירד למנהרה כשהוא מחויך וסופג קללות נמרצות מהקהל.

עוד בנושא:
0:0 מצוין להפועל באר שבע בחוץ מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות
וויליאם סוארס הודיע לחבריו: זה המשחק האחרון שלי, אולי אעבור ל-MLS
בעלי אולימפיאקוס איים על השחקנים: "אם אתם לא עולים שלב, אל תחזרו"

שחקני אולימפיאקוס. מתוך עמוד הפייסבוק של אולימפיאקוס, צילום מסך
חוב לאוהדים. שחקני אולימפיאקוס/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של אולימפיאקוס

מאמן אולימפיאקוס ויקטור סאנצ'ס ניסה להסביר את היכולת החלשה בסיום, אבל הצליח לעצבן עוד יותר את האוהדים כשטען ש"השגנו את המטרה הראשונה שלנו - לא לספוג".

"אמרתי גם לפני המשחק שהכי חשוב זה לשמור על רשת נקייה ולכבוש כמה שיותר. אז עמדנו במטרה אחת ובשנייה קצת פחות. לפחות נשאר לנו עוד שבוע כדי לתקן", אמר. "אנחנו חייבים לשפר את ההתקפה, באר שבע הקשתה עלינו מאוד לייצר התקפות. ידענו שזאת הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בישראל בעונה שעברה ושהיא יודעת להסתגר כמו שצריך. זה עבד להם הפעם".

סאנצ'ס הוסיף ש"לארח את המשחק הראשון במפגש כפול זאת תמיד מלכודת. כשהמשחק הראשון מסתיים ב-0:0 אתה בבעיה", וטען שקבוצתו עדיין סובלת מכושר משחק חלש. "בנוסף להכל, סבלנו מהחום הבלתי אפשרי שהיה היום. גם זה פגע בנו", הוסיף.

סבה אמר: "נתנו את המקסימום, אבל לצערי הגול לא הגיע. נצטרך לתקן את השגיאות שלנו ולהחזיר לאוהדים על מה שקרה כאן היום. אני מבין למה הם קראו בוז, אני מבין למה הם מחו. אבל הם חייבים להבין שנתנו את כל כולנו".

אגב, ביוון התרשמו מהיכולת של דודו גורש, שרשם הצלה מרשימה בדקה ה-89. באתר "קונטרה" הכתירו אותו ל-MVP. "השוער הישראלי הפגין ביטחון בין הקורות והציל שער בטוח. הייתה לו הרבה עבודה והוא עמד בה יפה מאוד", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully