וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ממשיכה להתאושש: בר יין חדש לקבוצת מחניודה

27.7.2016 / 10:37

קבוצת מחניודה לא מפסיקה לבעוט, גם בגזרה המקומית וגם בגזרה העולמית. לצד מסעדת הברברי החדשה והמצליחה בלונדון מספר אסף גרניט גם על בר היין החדש שנפתח בירושלים

דומינוס פיצה משיקה פיצות חדשות של השף אסף גרניט. דן פרץ,
אסף גרניט בקמפיין של דומינוס, לא מספיק לעבוד/דן פרץ

אין הרבה דברים שמשמחים אותנו בכל פעם מחדש, כמו לגלות על עוד מקום חדש שנפתח בירושלים, ונותן נקודת אור ותקווה להתאוששות של העיר. זה התחיל עם מסעדת אנה ועוד כמה מקומות ששווים ביקור בעיר, המשיך עם השוק האסיאתי עליו סיפרנו לכם רק אתמול שנפתח בימים אלו במחנה יהודה, וכעת אנחנו מתבשרים על פתיחתו של בר יין חדש, תחת מי אם לא, אסף גרניט וקבוצת מחניודה, שלא מפסיקה לחדש.

"המקום נפתח בשבוע שעבר ושייך לקבוצת מחניודה ולניר לוי שהוא שף ושותף שלנו בטלביה", מספר השף העסוק גרניט. "הרעיון הוא מקום שכונתי, קטן וחמוד". את ההשראה לבר היין החדש, שכרגע אין לו שם, ויש סיכוי לא רע שזה גם יישאר כך, קיבל גרניט מבר יין אהוב ברומא של חברו ג'ובאני. "זאת פנטזיה של הרבה שנים, כל פעם שאני מבקר אותו שם אני אומר לעצמי שאני חיייב לפתוח מקום כזה".

המחירים במקום החדש, אשר מציע יינות ישראלים לצד אופציות מרחבי העולם, נגישים, מתוך רצון לאפשר את תרבות שתיית היין לאנשים רבים ככל האפשר. "אני רוצה שכל לקוח שמסיים יום עבודה, יוכל להרשות לעצמו לבוא לכאן ולהנות מכוס יין לצד נשנוש קל בלי לקרוע את הכיס",מספר גרניט על החזון. בתחום הקולינרי, תמצאו מטבח קר שמציע בעיקר נשנושים כמו סוגים שונים של גבינות, נקניקים וכריכים טריים ומשתנים שמכינים במקום.

אתה מרגיש שירושלים נמצא במגמת התאוששות?
"זה נורא קשה להגיד, כל יום יכול להיות משהו אחר", אומר גרניט. עם זאת, אין ספק שלקבוצה הזאת יש חלק גדול בדפי ההיסטוריה הקולינרית של העיר. "יצרנו רצף כזה", אומר גרניט וצוחק. "אפשר לסגור יום שלם בירושלים עם ביקור בכל אחד מהמקומות שלנו". כרגע, גרניט נמצא במקום החדש כמעט מדי יום, כשהוא בארץ. בשאר הזמן הוא מנווט בין ישראל למסעדת הברברי, החדשה של קבוצת מחניודה בלונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אני טס לשם שוב בסוף בשבוע הקרוב", הוא אומר, "זה פשוט טירוף מה שקורה שם. קיבלנו 5 כוכבים מטיים אאוט לונדון, שאפילו על פלומאר קיבלנו רק 4.5". זאת ועוד, המקום שפתוח צהריים וערב, ולא מקבל הזמנות טלפוניות זכה גם לביקורת מעולה במגזין הבריטי standard, עם הכותרת "If you have to queue, queue" ובעברית - אם צריך לעמוד בתור, תעמדו בתור. "זאת מחמאה ענקית" מסכם גרניט.

בר יין. רחוב עזה 28 ירושלים, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 17 :00 עד השעות הקטנות של הלילה, שישי - שבת: החל מ-11:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully