וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע חלקי לאיסמעיל ריאן, מכבי חיפה עשויה להגדיל ההצעה על אזולאי

27.7.2016 / 9:40

גל הפציעות נמשך: הקשר הצטרף לעטר, ורמוט וג'אבר. הירוקים יעשו ניסיון אחרון לצרף את קשר מכבי תל אביב ללא קשר לעסקת קהת. לקרלסן הובהר: קשר אחורי בעדיפות גבוהה

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ממשיכה לסבול מפציעות של שחקני הסגל שלה: מבדיקה שנערכה אתמול (ראשון) לאסמעיל ריאן עולה כי הקשר סובל מקרע חלקי קטן של הרצועה הפנימית בברך, ולכן ייעדר כשבועיים עד שלושה שבועות. גם גילי ורמוט, שהיה בספק למשחק הראשון בגביע הטוטו, סובל מקרע חלקי ברצועות הקרסול ובשלב זה הוא ייעדר כשבועיים. השניים מתווספים לגליינור פלט, שחזר השבוע מפציעה, ועשוי להיכלל בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה. אלירן עטר ישוב לאימונים בעוד 2-3 שבועות, עטאא ג'אבר ימשיך גם להיעדר.

במועדון ביקשו מטור כריסטיאן קרלסן להביא קשר אחורי ברמה גבוהה. המנהל המקצועי הציע גם שחקנים בעמדה קדמית יותר, אבל נראה כי רוני לוי יעדיף כי קשר אחורי יצטרף כדי להסיט את גארי קגלמאכר אל עמדת הבלם.

בריאן ורבום הבלגי עדיין מועמד לתגבר את עמדת המגן השמאלי. במקביל נמשכים הניסיונות להחתים את רועי קהת. לגבי שלומי אזולאי, הירוקים שוקלים להגדיל את ההצעה למכבי תל אביב כדי להשיג את שחרורו של הקשר ללא קשר לעסקת קהת.

עוד בנושא:
מאמן איינטרכט פרנקפורט: "הכול עדיין חדש בשביל טואטחה, לא יודע מתי הוא יחזור לכושר"
הערכות במכבי תל אביב: בן חיים לא יעזוב לליל בגלל אירועי הטרור

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה מול קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חלק מרשימת הפצועים. ריאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully