וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה לקני גבריאל, סמית': "מצבי טוב מתמיד"

26.7.2016 / 7:56

הצהובים מחפשים מחליף לקווינסי מילר ומנסים להחתים את אקס מכבי אשדוד (2.03, 27), שמחוזר גם על ידי אולימפיאקוס וקובאן. בקבוצה מדווחים על הטבה בברך של דווין סמית': "בשורות בקרוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש מחליף לקווינסי מילר הפצוע, שעלול להחמיץ עונה שלמה. לוואלה! ספורט נודע שבמסגרת המאמצים להחתים פאוור פורוורד שיירש אותו פנו הצהובים לשחקן קרשיאקה קני גבריאל והציעו לו חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת בשכר שנתי של כ-750 אלף דולר ברוטו. אמש דווח באתר 'יורוהופס' כי מכבי תל אביב מביעה עניין בשחקן, כמו גם אולימפיאקוס שניהלה איתו מו"מ. גם לוקומוטיב קובאן בעקבותיו על פי שלל דיווחים ביבשת, אך נראה שהיא זוכה לעדיפות נמוכה בשל העובדה שלא תשחק ביורוליג בעונה הבאה.

שחקן ז'לגיריס קובנה רנלדאס סייבוטיס מול שחקן קרשיאקה קני גבריאל. GettyImages
בדרך להיכל? גבריאל, מאחור/GettyImages

אחרי שלא נבחר בדראפט 2012, גבריאל (2.03, 27) החל את קריירת המקצוענים שלו במכבי אשדוד. הוא חתם לעונה והספיק לרשום חמש הופעות בליגת העל עם ממוצעים של 8.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-2.4 איבודים, עד שעזב את ישראל במפתיע בשל מבצע 'עמוד ענן' שהתנהל באותה תקופה. מאז הוא הספיק לשחק בא.א.ל לימסול הקפריסאית, ברת'ימנו היוונית ובשנתיים האחרונים בקרשיאקה הטורקית, עמה רשם כמה הישגים נאים, בראשם הזכייה באליפות טורקיה בשנת 2015.

בזכות הזכייה באליפות קרשיאקה שיחקה בעונה החולפת ביורוליג, כשגבריאל מנפק בעשרה משחקים ממוצעים של 9.7 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים. בליגה הטורקית גבריאל סיפק מספרים משודרגים - 11.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. בחודש האחרון גבריאל ניסה להתקבל ל-NBA והציג יכולת לא רעה במדי קליבלנד בליגת הקיץ בלאס וגאס (7.4 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק), אולם לא קיבל חוזה מובטח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בביצועיו של גבריאל בליגה היוונית

בינתיים בקבוצה עוקבים מקרוב אחרי קצב ההתאוששות של דווין סמית' הפצוע. ד"ר גיא מורג ומאמן הכושר של הצהובים רגב פנאן, אשר טס לארה"ב כדי לפגוש את סמית בפילדלפיה, מדווחים על הטבה במצבו. "דווין נראה טוב ורזה 2-3 קילו כדי להוריד מהעומס על הברך", סיפר פנאן. "בשבוע הבא הוא יגדיל את עומס האימונים ולקראת סוף אוגוסט יגיע ארצה לבדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה".

סמית' עצמו אמר ש"פיזית אני מרגיש יותר טוב מתמיד. בלתי אפשרי עבורי להסביר במלים עד כמה קשה היה לי לשבת בצד בפיינל פור בארנה מבלי שתהיה לי את היכולת לעזור לחברים שלי, ואני מבטיח לעשות הכל כדי להחזיר את מכבי למקום שהיא ראויה להיות בו. ברור לי שהאוהדים רוצים ומחכים לשמוע בשורות טובות, ואני מקווה שהן יגיעו מהר".

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. קובי אליהו
נחוש לחזור. סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully