וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שחקני בית"ר ירושלים עברו בבקרה לקראת משחקי גביע הטוטו

25.7.2016 / 16:25

המנכ"ל משה דמאיו הגיע לפגישה עם ראשי הבקרה התקציבית, בסיומה עברו כל שחקני הקבוצה, כולל שחקני הרכש. נשיא פאוק סלוניקי לראשי המועדון: "מאמין שסאבו ישתכנע ויגיע בקרוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תמריא מחר (שלישי) לריגה לקראת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נגד יגלבה הלטבית. הצוות המקצועי הכין דו"ח מפורט על היריבה כאשר הדגש הוא על יריבה מאוד פיזית שמנצלת טעויות ומתבססת על התקפות מתפרצות וכדורים נייחים. בית"ר תגיע ללטביה במטרה להעביר את ההכרעה לארץ.

במקביל להכנות למשחק באירופה ביום חמישי, מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, ישב עם ראשי הבקרה התקציבית לקראת משחקי גביע הטוטו שייפתחו בסוף השבוע כאשר בסופה של הפגישה עברו כל שחקני הקבוצה כולל שחקני הרכש. המועדון העביר גם את דני פרדה ורועי זיקרי שאינם בתכניות. בית"ר ירושלים הציגה ערבויות מתאימות לתקציב העונה הקרובה המבוססות על הכנסות הקבוצה בנוסף לערבויות של אלי טביב המופקדות בבקרה.

עוד בנושא:
מכבי נתניה דורשת מיידית מהפועל תל אביב 300 אלף שקל
יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"
קרלסן רוצה את בריאן ורבום, במכבי חיפה לא מצליחים להחתימו

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
ישתכנע? סאבו/GettyImages

המאמן רן בן שמעון נמצא בבעיה כאשר קובי מויאל ייעדר עקב צהובים ואילו דוד קלטינס, שאמור להחליפו עדיין אינו כשיר במאת האחוזים, וסובל ממתיחה קלה. בשל כושרם הלקוי בשלב זה של עוז ראלי וטל בנש הצוות המקצועי היה מעדיף להמשיך ולפתוח עם קלטינס כמגן אך נראה כי במצב הנוכחי לא תהיה ברירה ואחד מהשניים יפתח.

בחלק הקדמי נראה כי עד הרגע האחרון תהיה התלבטות בין עידן ורד לארסניו ולפורט. ורד עדיין אינו כשיר במאה אחוזים ובצוות המקצועי לוקחים בחשבון גם את היכולת שלו לעלות מהספסל ולעשות שינוי. יחד עם זאת בבית"ר מצפים מוולפורט לשיפור ביכולת אך עדיין לא הרימו ידיים לגביו. בנוגע לאריק סאבו, בבית"ר שוחחו שוב עם נשיא פאוק אתמול.

נשיא פאוק משוכנע כי בימים הקרובים השחקן יתרצה ויגיע לישראל. בבית"ר ימתינו לו בשבוע הקרוב בתקוה שיגיע, ובכל מקרה, במידה ולא יעשה זאת יגישו נגדו תביעה שעשויה לגרום לכך שלא ישחק כדורגל העונה. בבית"ר לא מוכנים לדבר עם השחקן על שינוי בתנאי החוזה על אשר יגיע לישראל ומשוכנעים שאם וכאשר ינחת הם יגיעו להבנות עימו.

היום בצהריים שוחרר אוהד הקבוצה שנעצר בקפריסין, לאחר שהאוהדים גייסו כ-4,000 יורו שנדרשו עבורו ובקרוב הוא ישוב לישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ברני ארדוב
ימשיך בעמדת המגן הימני? קלטינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully