וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"

אביו של הקשר הצהיר שבנו יעזוב אחרי המשחק מול אולימפיאקוס וכבר גישש אצל הירוקים, באלופה מדגישים כי לבוזגלו יש חוזה, וכל פנייה צריכה לעבור דרכם: "אמרנו את זה בקיץ, ואומרים זאת כעת". דבריו של בוזגלו האב הגיעו עד ליוון

באדיבות ערוץ 20

נמשכים הימים הסוערים בהפועל באר שבע: אחרי פרשיית ג'ון אוגו, שנפגש עם ג'ורדי קרויף, האלופה ממשיכה למשוך כותרות לקראת המשחק מול אולימפיאקוס. הבוקר (שני), לפני המראת הקבוצה ליוון, החליט אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, להצהיר שבנו הקשר לא ימשיך בקבוצה אחרי המפגש מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות.

עוד בנושא:
ג'ון אוגו נפגש עם ג'ורדי קרויף: בבאר שבע זועמים, במכבי עוקצים
מחלקת הסקאוטינג של אולימפיאקוס לא מתרשמת מהפועל באר שבע
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. ברני ארדוב
בבאר שבע יעמידו תג מחיר גבוה. בוזגלו עם מעריץ/ברני ארדוב

"מאור בעזרת השם לא יישאר בקבוצה אחרי המשחק. נבקש שחרור ונראה איך אנחנו משתחררים מהקבוצה. לאן נעבור? לא יודע. קודם כל נראה איך משתחררים מבאר שבע", כך אמר אביו של השחקן.

יעקב בוזגלו שוחח בימים האחרונים עם גורם במכבי חיפה והעלה שוב את האפשרות שבנו יעבור עוד העונה לקבוצה של יעקב שחר, לה היה שייך באמצע העשור הקודם. "למאור יש חוזה. נקודה. אמרנו את זה בקיץ ואנחנו אומרים את זה גם עכשיו", אמר גורם בבאר שבע. במכבי חיפה לא הסכימו בסופו של דבר להחזיר את השחקן בקיץ, אלא שכעת נעשה כאמור ניסיון נוסף, ואחרי ההדחה מאירופה, ייתכן מאוד ובחיפה יגישו לאלונה ברקת הצעה. הערכה היא שגם אם יקבל אור ירוק לחפש קבוצה, באלופה יעמידו תג מחיר גבוה במיוחד לקבוצה שתרצה לרכוש אותו.

בבאר שבע לא מגיבים לדבריו של בוזגלו האב, אך גורם בקבוצה אמר "הוא מתעקש פעם בכמה זמן לעשות רעש. כמו שלא התעסקנו בו בעבר, לא נעשה את זה גם עכשיו".

אגב, הדברים של בוזגלו האב הגיעו עד ליוון, שם, באתר הספורט הגדול ביותר, בחרו לתת את הכותרת "הבעיה החדשה של הפועל באר שבע", וכתבו בין היתר: "לא שקט בהפועל באר שבע. היחסים בין מאור בוזגלו לבין ההנהלה לא טובים, ואביו מאיים שהוא יעזוב את הקבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן העבר יעקב בוזגלו. ברני ארדוב
"הוא מתעקש פעם בכמה זמן לעשות רעש". יעקב בוזגלו/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע דודו גורש, לואי טהא, מיגל ויטור. ברני ארדוב
יקוו לחזור עם תוצאה טובה. שחקני הפועל באר שבע בנתב"ג/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע וובה בראון, שיר צדק. ברני ארדוב
דרוכים. בראון וצדק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully