וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטזיה של כל קרניבור

25.7.2016 / 12:10

מסעדה כשרה חדשה בנהריה מגשימה לנו חלום ומתמקדת אך ורק באנטריקוט. כשבתפריט רק מנה אחת, ההחלטה הכי קשה שתצטרכו לקבל כאן היא לגבי מידת העשייה של הבשר

רק אנטריקוט. דולפין,
המנה היחידה בתפריט/דולפין

אחד הסימנים הראשונים שמעוררים חשד למלכודת תיירים היא מסעדה עם תפריט אינסופי עתיר מנות ממטבחים שונים. אבל הנה, מסעדה חדשה שנפתחה בימים אלו בצפון הארץ, עושה בדיוק את ההיפך ומתמחה במנה אחת ויחידה. מסעדת רק אנטריקוט החדשה במלון הבוטיק Sea Life שעל רצועת חוף נהריה אכזיב, מציעה סטייק אנטריקוט בלבד.

בתזמון מושלם לתקופת הקיץ בה אלפי ישראלים נוהרים לצפון ומחפשים מסעדה טובה, מנכ"ל המלון אורגד רונן החליט לפתוח מסעדה שנותנת את המענה הכי פשוט וחסר התחכמויות - סטייק אנטריקוט. אין צורך לשבור את הראש מול תפריט מסובך, המקסימום שתצטרכו להחליט זה מה מידת העשייה של הבשר.

רק אנטריקוט. דולפין,
רק אנטריקוט, קו ראשון לחוף/דולפין

הקונספט אגב לא מקורי, בעליו של המלון אימץ את הרעיון ממסעדת לה ראלה דה לאנטריקוט שפריז, גם שם דוגלת מסעדת הבשרים בגישה של מסעדה ללא תפריט אשר מגישה סטייק אנטריקוט בלבד.

במסעדה בנהריה, כל נתחי האנטריקוט מגיעים במשקל של 300 גרם, ונמכרים ב-119 שקלים, לצד תוספת של צ'יפס ומנה ראשונה של פוקצ'ה. הנתח נעשה על מחבת ברזל לוהטת לפי מידת העשייה המבוקשת של הסועדים. תוסיפו לזה גם נוף לים, בירות קרות וקינוחים והרי לכם קונספט. החלק שעלול לאכזב בסיפור הזה הוא שהמסעדה סגורה בשישי-שבת, כך שמטיילים רבים לא יוכלו ליהנות מהדיל הזה, מצד שני, שומרי הכשרות ישמחו לשמוע שמדובר במסעדה כשרה.

רק אנטרקוט, העלייה 75, נהריה, 04-6390900, שעות פעילות: ראשון - חמישי, 19:00-23:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully