וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו נפגש עם ג'ורדי קרויף, גורם בבאר שבע: "את השאלה למה צריך להפנות לג'ורדי"

לטענת הניגרי, הפגישה, שנערכה בסוף השבוע בבר בתל אביב, הייתה מקרית ולא נגעה בכדורגל. גורם במכבי תל אביב: "שידאגו למקומות בילוי בב"ש, והם לא יצטרכו לנדוד לת"א". אוגו: "לא אתן שיסיחו את דעתי"

באדיבות ערוץ 20

בהפועל באר שבע זועמים על אנשי מכבי תל אביב ובייחוד על המנהל המקצועי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, זאת לאחר שהבינו שההולנדי נפגש במהלך סוף השבוע עם קשרה הניגרי של האלופה, ג'ון אוגו.

בקבוצה מבירת הנגב הבינו כי הפגישה נערכה ביום שישי בערב, כאשר עצם קיומה של הפגישה הוביל לזעם גדול בקרב אנשי הקבוצה על קרויף והיריבה: "את השאלה למה הוא ממשיך להיפגש עם שחקנים תחת חוזה צריך להפנות לג'ורדי קרויף", אמר גורם בבאר שבע. אגב, בבאר שבע נזפו באוגו ובטוני וואקמה, שאכן בילו עד שעה מאוחרת ביום שישי.

ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
גם במכבי חיפה כעסו על קרויף בעבר בשל דברים דומים/יוסי ציפקיס

בקבוצה הוסיפו ואמרו כי לא ייתכן שהמנהל המקצועי של הצהובים עושה ככל העולה על רוחו מאז הגיע לישראל ופעם אחר פעם נפגש עם שחקנים שנמצאים תחת חוזים בקבוצות אחרות. אוגו עצמו טען בפני אנשי המועדון כי הפגישה הייתה מקרית ולא תוכננה מראש ושהשניים נתקלו זה בזה ושוחחו בקצרה על דברים שאינם קשורים לכדורגל. בימים אלה מנהל אוגו משא ומתן עם הנהלת הפועל באר שבע על הארכה של חוזהו ושיפור התנאים.

בעבר זעמו במכבי חיפה על קרויף בשל פגישות דומות ובינתיים, עם או בלי קשר לפגישה ולכעסם של אנשי באר שבע, פרסם אוגו פוסט בו כתב: "עדיף לקבל את העובדה שאתה לא מוערך, מאשר לעבוד קשה כדי להראות לאנשים מה אתה שווה באמת. אם אנשים לא מעריכים את הנוכחות שלך, תן להם להעריך את היעדרותך. ימים יגידו".

במכבי תל אביב הגיבו לדברים: "לא מתעסקים בשמועות וספוקלציות עיתונאיות". גורם בקבוצה הוסיף: "במקום לזעום ולכעוס, אולי בבאר שבע ידאגו למקומות בילוי בעיר ואז שחקנים שלהם לא ייאלצו לנדוד עד לתל אביב".

אוגו כתב בחשבון האינסטגרם הפרטי: "הסחות הדעת הורסות את האקשן. יש דברים שמנסים להסיח את דעתי לעבר המטרה, אבל אני לא מוטרד מכול הבלה בלה בלה בתקשורת. הפוקוס שלי הוא לגבי יום רביעי במשחק ליגת האלופות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully