וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באשדוד: כל הקינוחים ב-5 שקלים

24.7.2016 / 10:08

מהפיכה באשדוד: במקום להוציא הון בכל יציאה מהבית עם הילדים, תוכלו לקנות קינוחים צבעוניים ב-5 שקלים בלבד, כמו גלידות, פרוזן יוגורט, קרפים ואפילו וופל בלגי. תכירו את הקופיקס של הקינוחים

עריכה: ליאור נאור

SWEEAT נפתח רק לפני שבועיים באשדוד, בתזמון מושלם עם תחילת החופש הגדול, וכבר יצר באזז בעיר, ולא בכדי: הרעיון של המקום הוא להציע אך ורק קינוחים כאשר כולם במחיר של 5 שקלים בלבד: גלידות, פרוזן יוגורט, קרפים וגם וופל בלגי (לא כולל תוספות מסוימות כמו פירות שעולות 1 ש"ח).

מאחורי המקום הצבעוני עומדת עינבל לוטטי, בעלת הרשת קופיאיט שכבר מונה 4 סניפים באשדוד שבבסיסה אותו רעיון: כל התפריט ב-5 שקלים. סווי-איט הוא הסניף הראשון של הגלידריות, "יש תוכניות לעוד סניפים, אבל אנחנו באיזי. אני רוצה לעשות את הדרך הבטוחה", אומרת לוטטי. "חשוב לי הניקיון, הסדר, הנראות של המקום. ללמוד כמו שצריך איך להתנהל. לא רק להציע משהו שהמחיר שלו 5 שקלים וזהו".

וופל בלגי מושחת של סווי-איט. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
וופל בלגי מושחת של סווי-איט/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

הרעיון למקום החדש הגיע ליזמית הצעירה מנסיונה האישי כאמא. היא מספרת כיצד כל בילוי עם הילדים הופך להוצאה כבדה כאשר כל כדור גלידה בגלידרייה סטנדרטית עולה בין 12 ל-15 שקלים, "זה הזוי. כל יציאה עם הילדים הופכת לנזק כזה גדול".

בשיחה איתה על רקע המקום, היא נראית מרוצה וגאה. היא משתפת שהסיפוק הכי גדול שלה הוא לראות את המקום הומה משפחות, "כיף לי לראות שהילדים שואלים את ההורים מה מותר להם, וההורים אומרים להם הכל. הם כבר לא צריכים להגביל אותם רק בקינוח אחד כמו במקומות אחרים".

לעומת קופיקס, מאחורי לוטטי לא עומד גב כלכלי חזק, ולכן עולה השאלה כיצד אפשר להרוויח בצורה כזאת. "אפשר", היא פוסקת בנחרצות. "יש רווח, צריך פשוט למכור הרבה. אני לא מוכרת מוצר שהוא מוקטן. הכל רגיל וגם מבחינת האיכות אנחנו נותנים הכי טוב. הרווחים אולי קטנים, אבל יש רווחים".

SWEEAT, שדרות מנחם בגין 7 (כיכר הסיטי), אשדוד. 08-8690969. שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-00:00, יום ו' 10:00-15:00, מוצ"ש-00:00. כשר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully