וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא היה לנו: אוכל רחוב חדש בת"א מגיע מהוואי

29.6.2016 / 11:30

הפריחה הקולינרית של רחוב אבן גבירול התל אביבי ממשיכה, והפעם זה מגיע בדמות קערת פוקי - הסטריט פוד של הוואי. קליל, מרענן ובמחיר נוח לכיס, הפיתרון המושלם לארוחת צהרים קייצית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קערת פוקי, מושלמת לקיץ התל אביבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחוב אבן גבירול הפך בשנה האחרונה למוקד קולינרי מהנה ומגוון במיוחד. אל המזנון של אייל שני וההמבורגר של הויטרינה, הוותיקים יחסית, הצטרף דוכן הפיש אנד צ'יפס ג'וזף אנד סאנס, הסניף הישראלי הראשון בסיבוב החדש של ברגר קינג בארץ, צ'יפסטאר עם הצ'יפס ההולנדי, ברטון קרפרי מקומי שגרמו לנו להסתכל אחרת על הקרפים שלנו וממש לאחרונה נחנך ברחוב סניף נוסף של קרמרי דה ל'אקלר. אבל תמיד יש לנו מקום לאוכל רחוב חדש, ועוד כזה שמגיע כל הדרך מהוואי.

אז זה הזמן להכיר את Pokē Israel, המצטרפת הטרייה לסצנת אוכל הרחוב התל אביבית. קערת הפוקי היא מנת סטריט פוד מסורתית בהוואי, שבשנה האחרונה הפכה ללהיט גם מחוצה לה, בעיקר בלוס אנג'לס עם למעלה מ-70 סניפים, אבל גם בניו יורק, אוסטרליה ולונדון תוכלו למצוא אותה, וכעת, כאמור, היא עושה עלייה לארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתיחה בעוד 10 ימים/מערכת וואלה!, צילום מסך

משמעות השם Pokē זה חתוך לקוביות - כשהקונספט הוא כזה - שלושה סוגים של דגים נאים בקערה עם רטבים שונים ובהרכבים שונים. המקום מעוצב כמו יוגרוטריה, כאשר הלקוחות יצטרכו לעבור על פני כמה תחנות: בתחתית הקערה תוכלו לבחור בין סטיקי רייס, אורז מלא, תערובת חסות או קייל, בהמשך תוכלו לבחור את סוג הדג שאתם רוצים - דג לבן (40 שקלים), טונה אדומה (44 שקלים) או סלמון (38 שקלים), או באופציה טבעונית - טופו (34 שקלים) או פטריות פורטובלו (34 שקלים).

מיד אח"כ תבחרו את הירקות אשר יתווספו למנה ביניהם ברוקולי, שעועית ירוקה, פולי סויה, אבוקדו, פירות העונה, נופלס (קקטוס), אצות וואקמה ועוד שלל אופציות ללא הגבלה. את הסגירה של המנה יעשה רוטב הבית לבחירה בין שלל רטבים כמו ספייסי מיונז, צ'ימיצ'ורי, ויניגרט הדרים, מנגו צ'ילי,
וואסבי אבוקדו ועוד וכן תוספת לסיום כמו טוביקו, שומשום שחור / לבן, אבקת נורי, זרעי צ'יה, בוטנים ועוד. להשלמת הקונספט הבריא והמרענן יוגשו במקום מספר חליטות תוצרת הבית במילוי חוזר חופשי וארטיקים טבעיים מבית Paletas.

עוד באותו נושא

פה זה לא אירופה: השיפודיה הלוהטת של ת"א

לכתבה המלאה

מאחורי המקום החדש, שייפתח בעוד 10 ימים, עומדים גל שלוזינגר ויותם רביבו. רביבו, שף במקצועו, עבד בעבר במספר מסעדות בחו"ל, וכן בקפה נואר, ברשת בנדיקט ובמסעדת לה קוצ'ינה באילת. שלוזינגר הגיע לעסק מתחום הקונדיטוריה, שניהם אילתים במקור, ושם נוצר הקשר לראשונה. "אנחנו מאוד מאמינים במוצר הזה, הוא קליל, נגיש ובמחיר ידידותי" אומר רביבו "רצינו ליצור מקום עם חוויה כוללת - אוכל שמח שמצטלם מעולה וערך קלורי נמוך". רק לשם השוואה, מנה של קערת פוקי שוות ערך לכשניים וחצי רולים של סושי, כך שזה יוצא דיל די משתלם. "בנוסף, זה אוכל שמאפשר לך לאכול קערה משביעה לצהריים, ולהמשיך לתפקד במשך היום" מסביר רביבו "רחוב אבן גבירול נראה לנו כמו מקום מושלם לדבר הזה".


Poke Israel, אבן גבירול 20 ת"א, 03-9094066. הפתיחה בקרוב. לא כשר

עוד בוואלה אוכל:
המדריך לתייר: איפה לאכול בתל אביב?
הסודות הקולינריים של נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully