וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי מעדיף את הפועל תל אביב וישוב אם לייפציג תסכים להשאילו

החלוץ העביר מסרים לפיהם ייתן עדיפות לאקסית אם הקבוצה הגרמנית אליה הוא שייך תסכים להשאילו. גורמים טענו שכבר נפגש עם גוטמן וכבירי, במועדון מכחישים. שוינפלד יקבל פניה מאירופה?

בזמן שהפועל תל אביב עסוקה במשאים ומתנים על קיצוץ חוזים עם שחקנים בסגל הקיים, חלוץ הקבוצה ארון שוינפלד הופך להיות מבוקש יותר ויותר. מעבר לכביש, אצל מכבי תל אביב, כבר סומן החלוץ האמריקאי כמועמד, אך בסביבתו טענו השבוע כי כבר בימים הקרובים עשויה קבוצה מאירופה להיכנס למשא ומתן עם המועדון על שרותיו. כזכור, לשוינפלד יש סעיף מכירה בסך 750 אלף דולר ואם בהפועל לא יזדרזו לשדרג לו את החוזה, הוא עשוי להימכר בסופו של דבר.

עוד בנושא:
התפוקה המקצועית תקבע כמה כל שחקן בהפועל ת"א יידרש לקצץ
אלי גוטמן במפגש עם האוהדים: "לא באתי להפועל ת"א כדי להתבזות"

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
נותן עדיפות לאקסית. דמארי/GettyImages

עוד חלוץ שמעניין את האדומים הוא עומר דמארי. השחקן, שנמכר מהפועל תל אביב לאוסטריה וינה ומשם לר.ב. לייפציג והושאל לרד בול זלצבורג, ממתין להחלטת הגרמנים לגביו וכמה זו תדרוש עברו. בכל מקרה, עושה רושם כי לייפציג - שרכשה את דמארי בחמישה מיליון יורו - לא מתכוונת להעבירו ללא תמורה ותדרוש עליו סכום גבוה, אולי גבוה מידי עבור הישראליות שמתעניינות בו. לכן קיימת יותר מאפשרות טובה כי דמארי יחזור לארץ ויושאל לעונה אחת לקבוצה מליגת העל. במקרה הזה, החלוץ עצמו העביר מסר ברור כי הוא מעוניין לשוב להפועל תל אביב ולה תהיה עדיפות על שאר הקבוצות בליגה שחפצות בשירותיו. גוטמן מתעקש שגם אם דמארי יחזור, שזה לא יהיה כחלק מתקציב הפועל תל אביב, אלא שאנשי עסקים המקורבים למועדון יממנו את העסקה בכסף חיצוני.

גורמים בהפועל תל אביב אף טוענים שדמארי היה היום במתחם ונפגש עם הבעלים אמיר כבירי והמאמן אלי גוטמן, אולם במועדון הכחישו את הדברים.

עוד בהפועל, הקבוצה מנסה להיפטר מחוזיהם של ליביו אנטל וקלאדיו בומבה. סוכנם של השניים, בוגדן אפוסטו, אמר היום לוואלה! ספורט: "את בומבה כרגע אנחנו מנסים למכור. הפועל שילמה עליו סכומים גבוהים ורוצה לראות לפחות חלק מהשקעה חוזר. כרגע אין הצעות עליו. המקרה של אנטל הוא יותר מסובך קצת. הוא לא ימשיך ברומניה כי אין קבוצות שיכולות לעמוד בשכר שלו גם עם השתתפות של הפועל תל אביב בו. אנחנו מנסים למצוא לו קבוצה אחרת ואם היא לא תהיה מכונה לקחת את החוזה שלו, אז לפחות הוא יגיע לשם בהשאלה. אם לא נמצא קבוצה בשבילם השחקנים יודעים שהם צריכים להיות בתחילת יולי בחזרה בישראל והם יתחילו להתאמן בהפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully