וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב מימש את האופציה על דן איינבינדר

30.5.2016 / 10:59

הקשר המוערך, שהיה מחוזר גם על ידי באר שבע ומכבי ת"א, סגר עם הבעלים לעונה הבאה, בה הוא צפוי להרוויח כ-150 אלף דולר ולשמש כקפטן. טביב צפוי לממש גם את האופציה על רוקאביציה

one

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ביצע היום צעד משמעותי לקראת העונה הבאה, כאשר מימש את האופציה על הקשר דן איינבינדר לעונה נוספת. איינבינדר שחקן מוערך מאוד במועדון וצפוי לשמש כקפטן הקבוצה בעונה הבאה ולהרוויח כ-150 אלף דולר. הקשר, שגדל בבית"ר ירושלים אך עזב אותה ב-2013 לעונה אחת בקרית שמונה ולאחר מכן לשנתיים במכבי תל אביב, חזר העונה לבירה והיה חלק משמעותי בשינוי שעשתה הקבוצה והשגת המקום השלישי וכרטיס לאירופה.

יש לציין כי מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע ארבו לסיום האופציה של בית"ר על איינבינדר בכדי לנסות ולהחתימו אך כעת הרעיון יורד מהפרק. הישארותו של איינבינדר עשויה להשפיע לטובה גם על סיכויי ההישארות של עומר אצילי. איינבינדר הוא השחקן הקרוב ביותר לאצילי בבית"ר וייתכן כי תהיה לכך השפעה על עתידו של הקשר שנמצא כרגע בהליכי בוררות מול המועדון, הליכים שצפויים להסתיים רק בחודש יולי.

דן איינבינדר אמר אחרי החתימה: "שמח על מימוש האופציה. מקווה ומאחל שתהיה לנו עונה טובה ונפלאה מלאת הישגים".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים לפני נטע לביא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נשאר בבירה. דן איינבינדר/אדריאן הרבשטיין

אלי טביב צפוי לחזור בימים הקרובים לישראל ולהמשיך ולבנות את סגל הקבוצה, כולל מימוש האופציה על ניקיטה רוקאביציה שמסתיימת באמצע החודש. מעבר לכך, בבית"ר יבדקו מה קורה עם חסוס רואדה כאשר ישנה דרישה חד משמעית מהשחקן להתייצב לתחילת האימונים.

האופציה של המועדון על אלעד גבאי מסתיימת ב-15 ליוני ומו"מ בין הצדדים צפוי להיפתח בימים הקרובים. גבאי הרוויח העונה כ-70 אלף דולר וצפוי להרוויח 110. המטרה של בית"ר היא להשאיר את גבאי במועדון אך הדברים תלויים במו"מ הכספי. מי שחתומים בקבוצה עד כה הם בוריס קליימן, טל כחילה, אורי מגבו, דוד קלטינס, איינבינדר, ארסניו ולפורט, איתי שכטר, לידור כהן, עומר אצילי ודובב גבאי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully