וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאר דרוזן: "לא חושב שאמצא סיטואציה עדיפה על זו של טורונטו"

השוטינג גארד שיהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב סיפר שיעדיף להישאר בראפטורס ולא לעזוב. ביסמאק ביומבו, לעומת זאת, ינצל את האופציה שלו ועשוי להרוויח כ-17 מיליון דולר בעונה הבאה

דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. GettyImages
הלייקרס מחזרים, לא בטוח שזה יספיק. דרוזן/GettyImages

טורונטו השלימה בשבוע שעבר את העונה הטובה בתולדותיה, עם הדחה בגמר המזרח. כעת הראפטורס מביטים קדימה, לקיץ מלא סימני שאלה. בעוד דוויין קייסי שחוזהו יסתיים בקיץ הבא עתיד לקבל חוזה חדש בשבועות הקרובים, עיקר תשומת הלב תופנה אל עבר שני השחקנים החופשיים - ביסמאק ביומבו, ובעיקר, דמאר דרוזן.

השוטינג גארד יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הקרוב, מה שאומר שיוכל להחליט על עתידו בלי שלטורונטו תהיה אפשרות להשוות את ההצעות שיקבל. בארצות הברית כבר דווח שלוס אנג'לס לייקרס תרדוף אחר דרוזן, אך היום (ראשון), כשנשאל האם הוא יכול למצוא סיטואציה עדיפה על זו של הראפטורס, השיב: "אני לא חושב. תמיד חשבתי על טורונטו. אהבתי את מה שנעשה פה גם כשהפסדנו והיינו איומים. אמרתי שאשאר פה לאורך כל התהליך הזה, ושאני רוצה להיות האיש שמביא את המועדון לאיפה שהוא נמצא עכשיו. ברור שלא ארצה לשנות את זה אחרי שהפכנו לקבוצה מנצחת".

טורונטו תוכל להציע לדרוזן חוזה של 145 מיליון דולר לחמש שנים, בעוד קבוצות אחרות יוכלו להציע לו 107 מיליון דולר לארבע שנים. "גדלתי בלוס אנג'לס, זה הבית שלי", אמר השוטינג גארד, "אבל הדבר היחיד שמעניין אותי כרגע זה הדברים שעשיתי עבור טורונטו והדברים שאפשר עוד לעשות".

השארתו של ביומבו תהיה מסובכת הרבה יותר. הסנטר שפרץ בפלייאוף, עם ובלי קשר לפציעתו של יונאס ולנצ'יונאס, חתם בקיץ בשורות הראפטורס לשנתיים. העונה הרוויח 2.8 מיליון דולר, וכעת תהיה לו שתי אפשרויות - או לשוב לעונה נוספת במשכורת של 2.9 מיליון דולר, או להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

ברור לכל שהסנטר האתלטי יבחר באפשרות השנייה. על פי מארק שטיין מ-ESPN, ביומבו עשוי להרוויח בעונה הבאה לא פחות מ-17 מיליון דולר לעונה (!) או לכל הפחות, 15 מיליון דולר. זו תהיה הזדמנות לא רעה להזכיר את ממוצעיו בעונה הסדירה - הטובה הטובה בקריירה עד כה: 5.5 נקודות, 8 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק.

ביסמאק ביומבו, טורונטו ראפטורס. GettyImages
הלוואי עלינו העלאה שכזו. ביומבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully