וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה מקומית: זכיות נוספות לישראל בתחרות העולמית

29.5.2016 / 15:32

בחלק השני של התחרות הנחשבת לאוסקר של ספרי הבישול, התבשרנו על זכיות מרגשות נוספות בקטגוריות המטבח הים-תיכוני, המטבח היהודי והמטבח הצרפתי

מערכת וואלה!

וידאו: ההכרזה על המועמדויות הישראליות בתחרות ספרי הבישול העולמית

לאחר שהתבשרנו כי הספר שעות שמחות מאת מירה איתן זכה במקום הראשון בקטגורית ספר הקוקטיילים הטוב ביותר בעולם לשנת 2016, כעת אנחנו מתבשרים על זכיות ישראליות נוספות בתחרות ספרי הבישול העולמית גורמנד שהתקיימה השנה בסין. הספר תאנים צלויות ועדשים כתומות מאת כרמית אלקיים (הזכורה לכולנו מהעונה הראשונה של משחקי השף) זכה במקום השני בקטגורית המטבח הים-תיכוני, הספר רבע עוף מאת נעמי אבליוביץ' ועופר ורדי הגיע למקום השני בקטגורית המטבח היהודי והספר הפטיסרי הטובות בפריז מאת שרון היינריך דורג במקום השני בקטגורית המטבח הצרפתי.

שרון היינריך ספר פטיסרי. סיון אסקיו מתוך הספר הפטיסרי הטובות בפריז - מדריך לבוטיקי עוגות ומתוקים מאת שרון היינריך (בהוצאת LunchBox).,
"התרגשות גדולה ותחושה נפלאה". מתוך ספרה של שרון היינריך שזכה במקום השני בקטגורית המטבח הצרפתי/סיון אסקיו מתוך הספר הפטיסרי הטובות בפריז - מדריך לבוטיקי עוגות ומתוקים מאת שרון היינריך (בהוצאת LunchBox).

"קיבלתי את ההודעה במהלך סיור קולינרי בפריז עם קבוצת ישראלים", אמרה שרון היינריך, המתגוררת בעיר האורות, בשיחה עם וואלה! אוכל. "ההתרגשות גדולה. התחושה נפלאה במיוחד לאור העובדה כי מדובר בספר ישראלי למהדרין שנכתב על הפטיסרי הצרפתית בעברית וקטף את המקום השני. החלום הזה שלי התבשל במשך כמה שנים ולא היה בית ראוי יותר להוצאתו מהוצאת לאנצ'בוקס. אני רואה ישראלים רבים מסתובים איתו בפריז, ומקווה שבקרוב אראה אותו בעוד שפות. בנוסף, אני מברכת את כל החברים מלאנצ'בוקס ויוצרי הספרים העמיתים שזכו גם הם בתארים מרשימים. כנראה שאנחנו על המפה".

ראוי לציין כי אל התחרות העולמית הגיעו ארבעה ספרים ישראלים, כולם בהוצאת הספרים לאנצ'בוקס המתמחה בספרי בישול וארבעתם חזרו מהתחרות עם זכיה. עופר ורדי, מו"ל ועורך ראשי בהוצאת לאנצ'בוקס ומי שחתום על הספר רבע עוף שזכה כאמור במקום השני בקטגורית המטבח היהודי, מסר לוואלה! אוכל: "אנחנו נרגשים, שמחים וגאים מאוד-מאוד היום על כך שארבעה ספרים שראו אור בהוצאת לאנצ'בוקס בשנה שעברה זכו היום ואתמול בפרסי הגורמנד, האוסקר של ספרי הבישול, וקיבלו הכרה בינלאומית בזכות איכות תכניהם ועיצובם המרהיב. אנחנו בהחלט על המפה - גם על מפת השולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully