וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "למאור בוזגלו יש חוזה. אם פנו אליו זו עבירה חמורה"

29.5.2016 / 8:03

האלופה הבהירה כי לא קיבלה פנייה מאף קבוצה בנוגע לשחקן הכנף ושלחה מסר לקבוצות שעוקבות אחריו: "אם רוצים אותו, יודעים עם מי לדבר". פיראס מוגרבי הוצע, בבאר שבע שוקלים את מועמדותו

אורן יוסיפוביץ מראיין את ברק בכר/ברני ארדוב

אחרי שנרגעה מחגיגות האליפות, הפועל באר שבע תתחיל בתחילת השבוע הבא את ההכנות לעונה הבאה. בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם ובחלוץ נוסף כשייתכן שיוחתם שוער לצידו של דודו גורש, שהאופציה עליו מומשה. אופיר מרציאנו עדיין בין המועמדים.

בקבוצה מודעים לרחשים סביב מאור בוזגלו, אך מבהירים שעד כה לא קיבלו אף פנייה רשמית משום קבוצה בנוגע לשחקן. בנוסף הדגישו שיש לו חוזה לעונה הבאה. "לבוזגלו יש לו חוזה. נקודה", אמרו במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אביו של בוזגלו פנה לגורמים במכבי חיפה והעלה את האופציה שהשחקן יחזור לקבוצה. גורמים בבאר שבע הוסיפו שאם אכן קבוצות אחרות דיברו עם בוזגלו מדובר בעבירה על תקנון פיפ"א שאוסר על קבוצות לשוחח עם שחקנים תחת חוזה מבלי לקבל את אישור הקבוצה. "אם פנו למאור מבלי לדבר עם באר שבע מדובר בעבירה חמורה שהקבוצה שעשתה את זה יכולה להיענש בחומרה רבה. אם מישהו רוצה את מאור, הוא יודע למי הוא צריך לפנות", אמר גורם המעורה בפרטים. בסביבתו של בוזגלו מתכננים לבקש פגישה עם הבעלים של המועדון אלונה ברקת כדי להגיע להסכם על תג מחיר על השחקן ולאחריה יהיה ניתן לשוחח עם קבוצות אחרות.

עוד בנושא

"מכבי ממש ניסו להלחיץ. רציתי שידעו שאנחנו לא פראיירים": ברק בכר בראיון
אגדה שהיתה באמת: הפרק האחרון של עמה יעמיק על שבע ה-ב' שהביאו תואר
הפועל באר שבע מימשה את האופציה על דודו גורש, שימשיך לעונה נוספת

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין לא התקבלה אף פנייה. בוזגלו/ברני ארדוב

בתוך כך, פיראס מוגרבי מבני סכנין הוצע לקבוצה, ששוקלת את מועמדותו. מוגרבי קיבל פנייה רשמית מעירוני קרית שמונה ונראה שהוא מתקרב לחתימה בשורותיה, אך פנייה מבאר שבע עשויה לטרוף את הקלפים.

וויליקר אנחל, בלם נבחרת ונצואלה, הוצע לקבוצה על פי דיווחים בדרום אמריקה, אך בשלב זה בבאר שבע יורדים מהשחקן בשל עלויות גבוהות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully