וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רומאריו פירס הוצע. טביב עשוי לפנות שוב לאוחנה

29.5.2016 / 6:56

הקשר הברזילאי של מכבי חיפה הוצע, אך בבית"ר מעדיפים להשאיר את קלאודמיר, עליו האופציה כבר מומשה. טביב שוקל לצרף נציג לבעלים מעל המאמן וסימן את סמל העבר כמועמד הבכיר

one

בווידאו: המשחק האחרון של רומאריו פירס במכבי חיפה?

אלי טביב אמור לשוב לישראל בימים הקרובים ולקדם את הכנות בית"ר ירושלים לעונה הבאה. הקבוצה אמורה להתחיל להתאמן בסביבות ה-10 ביוני, אך תאריך סופי ייקבע רק לאחר מינוי מאמן. ב-17 בחודש אמורה הקבוצה לצאת למחנה אימונים באוסטריה וכבר ב-30 לערוך את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

השקט עליו שומר הבעלים אלי טביב בנוגע לזהות המאמן נמשכת, אך עדיין, גורמים בבית"ר משוכנעים כי לאחר שיחה בין טביב לסלובודאן דראפיץ' המאמן ימשיך בתפקידו. השניים אמורים לשוחח בימים הקרובים עוד לפני חזרת טביב לארץ וללבן את העניינים.

אם הדברים לא יסתדרו עם דראפיץ', טביב היה רוצה לראות את גיא לוזון במועדון, אך לא בטוח שהמאמן יסכים לתנאים הכספיים של בית"ר ולגובה התקציב. לוזון מעדיף לחכות להצעות מחו"ל ובית"ר תצטרך לפתות אותו בסכומים גבוהים כדי שיסכים. גם גיא לוי שעבר חצי עונה מוצלחת בבית"ר לפני כשנה נמצא ברשימת המועמדים.

רומאריו פירס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לבירה? פירס/ברני ארדוב

מספר לא מבוטל של שחקנים מוצעים לבעלים. בימים האחרונים הוצע לו קשרה הברזילאי של מכבי חיפה, רומאריו פירס. פירס משחק על המשבצת של קלאודמיר, עליו הודיעה הקבוצה כי כי תממש את האופציה, אך השחקן טוען שעדיין לא קיבל הסכם חתום על כך.

חסוס רואדה העביר בימים האחרונים מסרים לפיהם אשתו מערימה קשיים עם החזרה ארצה, אך בבית"ר לא מקבלים זאת והודיעו לשחקן להתייצב לפתיחת האימונים וכי הוא לא ישוחרר. גורם בבית"ר אמר בנושא: "פעם זה התנאים הסוציאליים, פעם השכר, עכשיו אשתו, זה לא גנון כאן, יש לו חוזה והוא צריך להתייצב לתחילת האימונים. אם יימצא בלם אחר ברמה גבוהה אולי הוא ישוחרר, כרגע הוא צריך להתייצב לפתיחת האימונים".

ניקיטה רוקאביציה, שנמצא בחופשה, משדר כי כרגע אף קבוצה בישראל לא הציעה לו לסכם בשורותיה אך בבית"ר לוקחים בחשבון כי ייתכן כי כל קבוצה שתרצה אותו תמתין לתום האופציה של בית"ר עליו לראות אם טביב מממש אותה לעונה נוספת. אם טביב לא יעשה כן, רוקאביציה יוכל לעבור ללא תמורה לכל קבוצה שיחפוץ.

הבעלים מבין כי המועדון אינו יכול להמשיך להתנהל במתכונתו הנוכחית- גם בטיפול יומיומי בפרוצדורות וגם בטיפול ובקשר מול העיריה, ספונסרים והבעיות ביציעים. טביב שוקל לצרף גורם דומיננטי שיעמוד בראש המועדון כאשר השם הבולט מבין כולם הוא של אלי אוחנה.

יש לציין כי טביב ניסה בעבר לצרף את אוחנה, אך שחקן העבר העדיף להישאר במסגרת ההתאחדות לכדורגל. למרות זאת, עם חזרתו לארץ ייתכן וטביב יעשה ניסיון נוסף בכדי לראות אם ירצה להצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully