וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כוח וחבילת שיפורים: רענון לסובארו BRZ

29.5.2016 / 8:02

סובארו הכריזה על עדכון ל-BRZ הספורטיבית ומציגה מתיחת פנים חיצונית, וכן שיפור בעקומת הכוח ובתא הנוסעים

סובארו BRZ. אתר יצרן
סובארו BRZ. חידושים קטנים אבל חשובים/אתר יצרן

סובארו פרסמה כי בקרוב תחל לשווק את ה-BRZ לשנת 2017 עם סט שינויים שמקיפים את המראה החיצוני, תא הנוסעים, וגם את היכולות הדינמיות. זוהי מתיחת פנים מקבילה לטויוטה GT-86 שנחשפה לפני מספר חודשים בהופעה מרועננת. נציין כי בארץ הופסק ייבוא ה-GT-86 ללא מועד חידוש בשלב זה.

במסגרת מתיחת הפנים התמקדו מעצבי סובארו בחלקים מסוימים בחזית ובזנבה; השבכה ובתי התאורה הראשיים נותרו כפי שהיו כדי לשמור על זהותה - להוציא תוספת של נורות LED, אבל הפגוש הוחלף והוגדל. מאחור, מדווחים בסובארו על ספוילר חדש שמגדיל את כוח ההצמדה לכביש, LEDים כמו מלפנים, וחישוקי 17 אינטש חדשים גם הם חלק מהחבילה לשנת המודל הקרובה.

בקבינה הקומפקטית, תמצאו כעת במרכז הקונסולה את צג ה-4.2 אינטש המודרני (מוקטן) שהותקן באאוטבק וב-B4 החדשות. כמו כן, סובארו עיבו את גלגל ההגה לטובת תחושה מוצקה יותר ביידים. מעט שיפורים בגימור הפנימי ניכרים לעין ככל הנראה, אם כי מדובר ברענון סמלי.

מנוע ה-2.0 ל' בוקסר עודכן ל-205 כ"ס בחיבור לתיבה ידנית או אוטומטית עם עלייה קטנה במומנט. התוצאה, היא האצה קצרה יותר ל-100 קמ"ש ובכלל תחושה יותר "אגרסיבית" מהמנוע ביציאה מהמקום. בהיעדרו של טורבו בגרסה זו, כנראה שזו האופציה היחידה להפיק ביצועים חזקים יותר ללא סדנאות חיצוניות. בתוך כך, סובארו תשווק "חבילת ביצועים" עם בלמי ברמבו משופרים ומערכת מתלים מכוילת לנהיגת מסלול.

המכונית תצא לכבישים בהמשך השנה. לא ידוע עדיין מתי תגיע לארץ.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully