וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "אנו טובים יותר כשכיף לנו". קליי תומפסון: "אף אחד לא רוצה ללכת"

בגולדן סטייט נשמו לרווחה לאחר הניצחון הביתי על אוקלהומה סיטי, שהותיר אותם בחיים. קר: "קרי היה מצוין, ווסטברוק כמו טורנדו". דונובן: "היו לנו מספיק הזדמנויות". וגם: מה חושב ווסטברוק על ההגנה של קרי?

צילום מסך

בווידאו: התוכנית משחק מקדים

לגולדן סטייט חיכו לא מעט הפתעות בפלייאוף הנוכחי. האלופה, שציפתה לפגוש את סן אנטוניו בגמר המערב, ראתה איך אוקלהומה סיטי, בניגוד לכל הציפיות, מדיחה ללא קשיים רבים את הספרס ועולה לגמר המערב, למפגש על כל הקופה מול האלופה הנוכחית על מקום בגמר ה-NBA. ואז חיכתה לווריירס הפתעה נוספת - OKC ממש, אבל ממש לא באה לשמש כתפאורה, והיא הוכיחה זאת כבר במשחק הראשון, כשגנבה את הביתיות.

במשחק השני ירדו הת'אנדר לקרקע, אך אז הגיעו שני המשחקים באוקלהומה, ואיתם שני ניצחונות מרשימים ביותר בהפרש גבוה למדי, שנתנו לה 1:3 בסדרה וגמרו גם לסקפטים הגדולים ביותר לחשוב שאולי הסנסציה העונה לשם אוקלהומה סיטי קרובה לעשות זאת שוב.

אלא שאת גולדן סטייט אי אפשר באמת להספיד. הקבוצה שהציגה את אחת העונות הסדירות שידעה הליגה, לא התכוונה להניף דגל לבן, והלילה (בין חמישי לשישי) כשהיא עם הגב אל הקיר ובידיעה שהפסד ישלח אותה הביתה, עמדה במשימתה, ניצחה משחק נוסף באוקלנד, צימקה את הסדרה ל-3:2 ושמרה על סיכוי להגן על התואר בגמר ה-NBA - כל זאת, כמובן, אם תצליח לנצח בשני המשחקים שנותרו לסדרה.

דיווח: יוסטון ומייק ד'אנטוני סיכמו על חוזה לארבע עונות
קרי, ווסטברוק, לאונרד, לברון ודיאנדרה ג'ורדן בחמישיית העונה
דיווח: דייויד פיצדייל סיכם כמאמן ממפיס

שחקן גולדן סטייט, סטפן קרי. AP
"נראינו טוב". קרי/AP

המספרים

* אנדרו בוגוט סיים עם 15 נקודות - שיא קריירה במשחקי הפלייאוף.

* סטפן קרי קלע 30 נקודות או יותר לראשונה העונה בסדרת גמר המערב.

* לראשונה בפלייאוף, קרי סיים עם 30 נקודות או יותר יחד עם חמש חטיפות או יותר.

* גולדן סטייט העלתה את מאזנה הביתי ל-1:8 בפלייאוף.

* הווריירס החטיאו שישה מתוך שבעת הניסיונות הראשונים שלהם מחוץ לקשת.

* האלופה רשמה ניצחון מספר 83 העונה - ובכך השוותה את שיא הניצחונות של המועדון בעונה אחת שנקבע אשתקד.

* סטיב קר עמד על הקווים בפעם ה-200 כמאמן ראשי של הווריירס.

* קרי ותומפסון קלעו 43.5 נקודות בממוצע במשחקים שלוש וארבע. הפעם הם קלעו 58 נקודות, כולל 19 מ-20 מקו העונשין.

* הווריירס הפסידו 110:82 בצבע במשחקים שלוש וארבע (ביחד), וניצחו 30:48 במשחק מספר חמש.

* האלופה טרם הפסידה בשלושה משחקים רצופים תחת סטיב קר.

* דריימונד גרין רשם עבירה טכנית חמישית במהלך הפלייאוף.

* אגב גרין, הוא חטף לפחות פעם אחת ב-16 משחקי פלייאוף רצופים.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
"שיחקנו כמו שאלופה צריכה לשחק". קר/GettyImages

הציטוטים

"נזדקק לכל טיפת אינטליגנציה, לכל טיפת רצון ול-48 דקות נהדרות כדי לנצח באוקלהומה סיטי", אמר קרי. "אין ספק, אנחנו משחקים טוב יותר כשכיף לנו. באולקהומה סיטי היינו לחוצים וראו זאת על הפרקט. בכל מקרה, אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, זה בטוח. הקהל שלנו היה מדהים, הרגשנו את הגג רועד ועשינו את המוטל עלינו - ניצחנו בבית. אין תחושה שהשגנו משהו גדול, כי אנחנו אמורים לנצח בבית".

קרי הוסיף: "אוקלהומה סיטי מודעת ליכולות שלנו ומתכוננת בהתאם. הם עושים המון חילופים בהגנה, אז אנחנו משתדלים למסור הרבה כדי לבלבל אותם. ידענו שאם נפסיד נלך הביתה, זו המוטיבציה הכי טובה שיכולה להיות. ידענו שאם נשחק את המשחק שלנו, גם אם נפסיד, ניראה טוב, וזה מה שקרה. אנחנו נרגשים מאוד לקראת ההזדמנות שיש לנו, אך בשביל זה נצטרך לנצח בחוץ. אני אוהב את האתגר שעומד לפניי, ואעשה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר:.

"70 אחוז יכולת? אני מעריך שקרי היה בערך על 91 אחוזים", אמר קר בחיוך. "הוא היה מצוין, וזה כל מה שאני יכול להגיד. גם אנדרו בוגוט היה מצוין. הוא היה אגרסיבי והיה בדיוק במקומות שהיינו צריכים אותו. נושא הריבאונדים תמיד מהווה בעיה כשמשחקים מול אוקלהומה סיטי, אבל הוא עזר לנו עם זה מאוד ושיפר את הסיכויים שלנו לנצח. אהבתי את הרצון ואת הלחימה שלנו. הובכנו באוקלהומה סיטי ואני שמח שחזרנו. היינו נחושים, שיחקנו כמו שאלופה צריכה לשחק".

שחקן גולדן סטייט, דריימונד גרין, עם שחקן אוקלהומה סיטי, סטיבן אדאמס. AP
"באתי להילחם". גרין ואדאמס/AP

קר הוסיף: "קיבלנו תרומה נהדרת משחקני הספסל ואני מקווה שנגיע במומנטום חיובי לאוקלהומה סיטי. החבר'ה נהנו מכל רגע בעונה שעברה והם לא רוצים שזה יסתיים. ברור שהיה לנו קשה להתמודד עם ראסל ווסטברוק. הוא שחקן נהדר וייחודי בליגה הזו. אין עוד שחקן כמוהו. הוא סוג של טורנדו, קשה מאוד לעצור אותו".

"אף אחד מאינו לא רצה לחזור הביתה", אמר קליי תומפסון. "יותר מדי טוב לנו בשביל ללכת. במשחק הקודם ביצעתי שתי עבירות טפשיות, ומצאתי את עצמי בשלב מוקדם על הספסל. הפעם נכנסתי מהר יותר לעניינים וזה הקל עליי בהמשך המשחק".

"שיחקתי טוב יותר, אבל עדיין לא עשיתי את כל מה שאני יודע לעשות", אמר דריימונד גרין. "אני יודע לצאת למלחמה ולהילחם, וזה מה שעשיתי. אני מתכוון לעשות את זה לכל אורך הסדרה. אנחנו לא מוותרים וראו זאת שוב.

שחקן אוקלהומה סיטי, קווין דוראנט. Ezra Shaw, GettyImages
"הם לא שיחקו טוב יותר". דוראנט/GettyImages, Ezra Shaw

"הם לא שיחקו טוב יותר ולא התאמצו יותר; שתי הקבוצות היו בעיצומו של 'סלאגפסט'", ציין דוראנט. "אסור לנו להירגע, צריך להמשיך ללחוץ על הגז עד לסיום". דוראנט נשאל על ידי כתבת מקומית האם ההגנה של קרי אינה מוערכת מספיק, ובתגובה ווסטברוק, שישב לידו, פשוט לא הצליח לשלוט בעצמו והחל לצחוק. חברו ענה: "קרי שומר די טוב. הוא לא שומר על הרכזים הכי טובים, אבל הוא מזיז את הרגליים די טוב והוא טוב עם הידיים שלו. למרות זאת, אני אוהב את המאצ' אפ שלנו איתו".

"לא קלענו טוב ממרחק", ציין בילי דונובן. "היו לנו את ההזדמנויות שלנו. לא הנענו את הכדור במחצית הראשונה אבל במחצית השנייה השתפרנו, לפחות בחלק הזה. ברבע השלישי חזרנו לעניינים אבל זה כבר היה מאוחר. שיחקנו מול קבוצת הגנה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully