וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת בניון: במכבי חיפה נוטים להשאיר את אלירן עטר

26.5.2016 / 13:12

מהפך? החלוץ שמבוקש בבית"ר ירושלים יישאר, אלא אם יבקש לעזוב. לאחרונה תמכו השחקנים בהישארותו של החלוץ. שינוי גם במעמדו של ואליינטה, רוני לוי עשוי לצרף עוד בלם לצדו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: צפו בחגיגות הזכייה בגביע של מכבי חיפה

אחרי שהיה נראה שהוא בדרך החוצה, במכבי חיפה החליטו אתמול (רביעי) כי ככל שהדבר יהיה תלוי בהם, החלוץ אלירן עטר יישאר בקבוצה. לאחר הפרידה מיוסי בניון, במועדון מבינים שהיצע השחקנים בשוק הישראלי אינו גדול. "אלירן עטר יישאר פה כל עוד לא ירצה לעזוב", אמר אתמול בכיר במועדון.

עוד בנושא:
שוטה ארבלדזה מדבר על האפשרות כי יאמן בישראל
במכבי חיפה עונים לחן עזרא
החוזה של יוסי בניון במכבי תל אביב

הדבר, אם כן, תלוי גם בהחלטה של השחקן שמחוזר על ידי אלי טביב. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, חיפה פנתה לבית"ר ירושלים לגבי ניקיטה רוקאביציה, שאמור להתחרות עם עטר על מקום בהרכב. כזכור, לאחרונה יצאו שחקני מכבי חיפה במגננה על החלוץ וטענו כי במועדון צריכים לקוות שעטר יישאר בקבוצה.

מארק ואליינטה, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
שינוי במעמדו. ואליינטה עשוי להישאר/ניב אהרונסון

רוני לוי שוקל לצרף בלם זר, אבל הדבר לא אמור לפגוע במעמדו של מארק ואליינטה, שאחרי הביקורת עליו עשוי להישאר. השיפור ביכולתו של רומאריו פירס לא אמור להוביל להישארותו בקבוצה.

לגבי לודוביק אוברניאק ישנה התלבטות לאור היכולת הטובה אותה הוא מגלה במשחקים האחרונים. בנוסף לרוקאביציה, דן איינבינדר ורועי קהת חזק ברשימות לקראת העונה הבאה. במועדון ממתינים גם לאבי ריקן שטרם החליט לעזוב את סגנית האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully