וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבאתי את הבן של נייט לישראל, שיראה מה אבא שלו עשה כאן"

השיחות האחרונות, מילות הפרידה, הימים הקשים מנשוא, הסיפורים שלא עוזבים, הקשר לארץ. אלמנותיהם של נייט האפמן וקווין מגי, שתי אגדות הכדורסל של מכבי תל אביב שמתו בדרך טרגית בטרם עת, הגיעו לאולפן וואלה! NEWS לראיון קורע לב לפני הטקס המיוחד לכבודם

עריכה: ליאור נאור

מכבי תל אביב תערוך מחר (חמישי) טקס מיוחד בו תכניס להיכל התהילה שלה את קווין מגי ונייט האפמן, בו ישתתפו אלמנותיהם מלאני מגי ומישל האפמן. לקראת המאורע המרגש הגיעו שתיהן לראיון באולפן וואלה! NEWS, בו דיברו על האהבה אותה קיבלו, הימים הקשים אחרי האובדן והזיכרונות מהימים בצהוב.

מגי הגיע לארץ ב-1984, שיחק שש עונות במכבי תל אביב ולאחר מכן חזר לישראל לעונת פרישה במדי מכבי ראשון לציון. באוקטובר 2003 הוא נהרג בתאונת דרכים בלואיזיאנה, כשהוא בן 44. האפמן לבש את מדי מכבי תל אביב בין 1999 ל-2002, והיה שותף לזכייה בסופרוליג ב-2001. באוקטובר 2015 הוא הלך לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן בגיל 40.

"יש כאן אהבה גדולה, בגלל בעלי", אמרה מלאני מגי. "בין האנשים והחברים שלנו, ובגלל שהיינו כאן כל כך הרבה זמן, זה הבית שלנו. אין לי קשר למדינות אחרות". מישל האפמן הוסיפה: "זה מחמם את הלב. זה משהו שאני לא רגילה אליו, כי לא הייתי כאן כשנייט שיחק כדורסל. זה היה נהדר לראות את התמיכה שקיבלנו מהאוהדים בישראל". צפו בראיון המלא.

עוד בנושא

"העולם קרס לנגד עיני": מישל האפמן בראיון במלאת חודש למות בעלה
לרגע קט גרמת לי להרגיש שהכל עוד אפשרי: פרידה מנייט האפמן
"זה שובר את הלב": שחקנים, מאמנים וחברים מדברים על האפמן
האיש שגרם לי להתאהב בכדורסל: חמי אוזן על האגדה של קווין מגי

נייט האפמן ז"ל ואשתו מישל. באדיבות המצולמים
מישל האפמן עם נייט/באדיבות המצולמים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלאני מגי עם קווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully