וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אוכל הרחוב הכי שווה בעיר חזר

25.5.2016 / 13:02

התגעגעתם לטעם העיר? אחרי 4 שנים ללא הפסטיבל האהוב, הגרסה החדשה, העדכנית והמשודרגת יצאה לדרך תחת השם תל אביב EAT: פסטיבל אוכל רחוב של מיטב המסעדות אשר נמשך 3 ימים

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

הבוגרים יותר מבין קוראינו בוודאי זוכרים את פסטיבל טעם העיר המיתולוגי אשר היה מתקיים במשך שנים, בכל חודש מאי, בפארק הירקון בתל אביב, והציע מבחר של מנות טעימה ממסעדות שונות בעיר. כבר ארבע שנים שפסטיבל טעם העיר לא מתקיים יותר, ובימים האחרונים דנו במערכת וואלה! אוכל בינינו לבין עצמנו בשאלה האם בעידן של השווקים הקולינריים שעובדים על אותו רעיון פחות או יותר, פסטיבל מסוג כזה עדיין רלוונטי. אתמול נפתח פסטיבל תל אביב EAT, ואחרי ביקור שלנו שם, יש לנו תשובה - חד משמעית כן.

EAT TEL AVIV. מורן מאיר,
מקסיקנה בפטסיבל האוכל/מורן מאיר

בשונה מטעם העיר, שהפך בשנותיו האחרונות לממוסחר מאוד, עם נותני חסות רבים, כאן ביקשה עיריית תל אביב, אשר יזמה והפיקה את הפסטיבל, לשמור על האירוע כמעט נטול חסויות, ולתת למסעדות את הבמה. מעבר למימד הנוסטלגי עבור חלקנו, לחזור שוב לפסטיבל אוכל כזה, היה בו משהו מגניב ומרענן. הלוקיישן החדש מול חוף ימה של תל אביב הוא בחירה מעולה, ובכלל בעוד ברחבי העולם פסטיבלים של משאיות אוכל הם הלהיט הכי גדול כרגע, זה ככל הנראה הדבר הכי דומה שאנחנו יכולים לייצר משל עצמנו. אז שמות מוכרים ונוסטלגים מטעם העיר כמו הסינית האדומה, התחלפו בשמות עדכניים יותר כמו וונג, או התרנגול הכחול, אבל נמצאות כאן גם מסעדות ותיקות בנוף התל אביבי כמו דיקסי ומקסיקנה.

לצד מסעדות יוקרה כמו לימה ניפו שמגישות מנות מוקטנות מתוך המסעדה, שלרובנו לא יוצא לטעום ביום-יום, תמצאו גם דוכנים של אוכל פשוט יותר, כמו דוכן של מסעדת המוציא הירושלמית של אבי לוי, גורדוס החולונית עם המילקשייקים ששיגעו את הרשת, ויטה רומנו עם הגריל צ'יז המושחתים ועוד המון דוכנים שווים. בדוכן עם הערך המוסף זוכה הדוכן של מסעדת ליליות בשיתוף מיזם 929 שמגיש מנות תנ"כיות, מעודכנות לחך הפודי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איט תל אביב. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
פתוח היום ומחר/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

עוד דוכנים ששווה לבקר: מסעדת יהלומה בנמל של יהלומה לוי ועינב ברמן, משק ברזילי הטבעונית, דוכן של שגרירות תאילנד שמציע שלוש מנות תאילנדיות, דוכן של מסעדת מאנטה ריי, טקסס ברביקיו - מסעדת הבשרים המעושנים מרמת החייל, סופרה הגרוזינית וטש וטשה החמארה הגרוזינית שנפתחה ממש לאחרונה, ברטון - קרפרי מקומי ועוד.

הפסטיבל מתקיים בימים שלישי - חמישי, 24-26 במאי, בכל יום בין השעות 18:00-23:00, בגן צ'ארלס קלור, הכניסה חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • טעם העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully