וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציעה לבניון חוזה ללא קיצוץ. הקפטן דורש: חוזה מנג'ר לשנתיים

25.5.2016 / 13:30

במקביל לשיחות המתקדמות עם מכבי תל אביב, השיחות בין בניון לירוקים נחשפות. בחיפה טוענים: הצענו לו חוזה לעונה מבלי ששכרו ייפגע. רוני לוי שוחח עם יעקב שחר ועם הקשר, שלא נראה שיישאר. בקבוצה דרשו מבניון לא להתבטא בעניין אמש

צילום מסך

במכבי חיפה החלו לעסוק הבוקר (רביעי) בעונה הבאה. אחרי שדיווחנו על הפגישה הצפויה בין יעקב שחר לצוות המקצועי שתעסוק בין היתר בנושא יוסי בניון, נחשפות השיחות בין מכבי חיפה לקפטן שלה. על פי סיכום בין הצדדים, טוענים בחיפה, בניון לא היה אמור להתבטא בסיום נגד המועדון, אלא שהוא בחר לספר את הצד שלו לעניין.

בחיפה סיפרו הבוקר כי בניגוד לשמועות, בשיחה עם נמני הוצע לו חוזה לעונה הבאה ללא קיצוץ בשכרו. הדבר מפתיע במיוחד לאור גל השמועות בעניינו של הקפטן, לפיהן הוא אינו מוכן להמשיך במועדון עם החוזה שהוצע לו, ולפיהן הוא עשוי לחתום במכבי תל אביב. בניון קיבל הצעה ששוויה כחצי מיליון דולר לעונה ובחיפה, בניגוד לדברים שהושמעו בימים האחרונים, הסבירו כי "אנחנו מאמינים שיוסי שווה את הכסף".

עוד באותו נושא:
צפו בתקציר: מכבי חיפה זכתה בגביע המדינה אחרי 0:1 על מכבי תל אביב
למרות התנגדות הקהל: מכבי ת"א ממתינה לאישור גולדהאר להחתמת בניון
פטר בוס ימליץ לאייאקס לצרף את זהבי: "לא הבטחתי שלא אגע בשחקנים"

יוסי בניון, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
השיחות נמשכות. בניון/ניב אהרונסון

בניון דרש חוזה לעונה הבאה ואת תפקיד המנג'ר לשנתיים. היום נערכה שיחה בין יוסי בניון לרוני לוי, בניסיון לפתור את הסאגה הזאת, אך כרגע נראה שמדובר בדרך ללא מוצא. לוי רצה שבניון יישאר, ובין השניים יש סיכום כי יעזבו את חיפה רק ביחד, אלא שבניון התעקש בטענה שאם לא יקבל את תפקיד המנג'ר, כפי שהובטח לו בעבר, זה סימן לחוסר הערכה כלפיו. כזכור, לאחרונה שוחח לוי עם ההנהלה וביקש להשאיר את בניון וורמוט בקבוצה. לוי האמין שבניון, שלאחרונה זוכה ליחס אחר מהקהל, יכול לתרום מקצועית גם בעונה הבאה.

המלכוד שאליו נכנסה חיפה עם בניון נובע מההחלטה למנות מנג'ר זר, החלטה שעליה לא דיווח שחר גם למקורביו. טור כרטיסיאן קרלסן חתום לעונה אחת בלבד, ובחיפה הסבירו לבניון כי כרגע, כל עוד הוא ממשיך להיות שחקן פעיל, אין טעם לדבר על תפקיד עתידי. "אי אפשר להבטיח ליוסי להיות מעל המאמן, בטח כשיש מנג'ר חתום כעת בקבוצה". בניון, אגב, לא חתם עדיין במכבי תל אביב, אולם לאור התבטאויותיו, נראה שמדובר רק בעניין של זמן. מקורבים לבניון סיפרו אתמול כי הוא ביקש להיפגש עם מכבי תל אביב רק לאחר החגיגות הערב.

עדכון ראשון: 10:36

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון עם מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן לוותר. לוי עם בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully