וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בדרך למכבי תל אביב? "זה כנראה המשחק האחרון שלי במכבי חיפה"

24.5.2016 / 23:03

קפטן מכבי חיפה הודיע על עזיבה אחרי הזכיה בגביע ומנהל מגעים עם הצהובים. סיפר לערוץ הספורט: "בספטמבר אמרו לי שרוצים שאוותר על הכסף ואלך לקבוצה אחרת. לא תמכו בי העונה וזה מאכזב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יוסי בניון עוזב את מכבי חיפה ומנהל מגעים על הצטרפות למכבי תל אביב. הקשר הוותיק הניף הערב (שלישי) את גביע המדינה כקפטן מכבי חיפה, אבל מיד לאחר מכן הצהיר: "זה כנראה המשחק האחרון שלי כשחקן מכבי חיפה, המועדון מודע לזה. מכבי חיפה תמיד תהיה בלב שלי. חזרתי כי זה הבית שלי ועשיתי את הכל למרות עונה קשה. לא רואה מצב שזה ישתנה, אני רוצה ליהנות מהגביע. שיפנו לסוכן שלי אבי נמני ואני אקח את ההחלטה הכי טובה בשבילי".

בניון מצוי בקשרים טובים מאוד עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, וזה מאוד רוצה לראות את הקשר מגיע לקרית שלום. בין הצדדים כבר מתנהלים מגעים ונראה שהמעבר יקרה בתקופה הקרובה.

הקפטן שמירר בבכי אחרי שריקת הסיום, אמר הערב: "עשינו סיום אדיר לעונה לא פשוטה בכלל. היא לא התפתחה כמו שציפינו בליגה, אבל בגביע הדחנו את כל הקבוצות הטובות. זה סיום מתוק, הגיע לנו לסיים עם תואר אחרי כל כך הרבה שנים. כל כך רציתי להניף פה גביע, זה היה באמת חשוב לי. עברתי הרבה בקריירה, שיחקתי בקבוצות גדולות, אבל התואר הזה יותר חשוב מכל גול שכבשתי, בברנבאו או בכל מקום אחר. עכשיו אני יכול לסיים בראש מורם".

בניון אמר: "גם כששיחקתי בליברפול וחזרתי לנבחרת, לא הייתי טוב ואמרו שגמרתי את הסוס. יש המון קנאים במדינה שלנו, אבל המשכתי בדרך שלי והתגברתי על כל המכשולים. אני מאושר. אני יודע שתמיד נהוג להתייחס למיעוט שמקלל, אבל רוצה להודות לתמיכה של הקהל. אלה שקיללו אותי כל העונה רק גרמו לי להבין כמה אוהבים אותי פה".

ברני ארדוב

אחרי דקות ארוכות של חגיגות עם חבריו על כר הדשא, בניון התראיין באריכות לפאנל בערוץ 5 וסיפר:

"ברגעים קשים אתה רוצה לראות מי מחבק אותך ומי תומך בך, וכשזה לא קורה זה מאכזב. קורים דברים שמשנים דברים - גם את הדעה שלי. הלוואי וכל השנים היו לי יחסים כמו שהיו לי עם רוני לוי, למעט ויכוח קטן שהיה לנו בתחילת העונה. בחיים לא הלכתי לאף אחד מאחורי הגב. מסביב עשו רעש על הכל. נגמרו הימים האלה, אני מנסה ליהנות מכל משחק שנשאר לי. קרה משהו עם אלירן עטר בספטמבר-אוקטובר, אמרו לי שרוצים שאוותר על הכסף ואלך לקבוצה אחרת. אמרתי שיביאו את רוני, ושאם יש בעיה אחת אני מוותר על הכסף והולך. רוני אמר שאין בעיה, שהוא הולך איתי עד הסוף, וקיבלנו החלטה שאם נפרדים ממישהו מאיתנו, שנינו הולכים.

"עם כל מה שעברתי במכבי חיפה, לא חשבתי שזה הגיע לי. עובדה שהגלגל התהפך. כבר בפברואר הודעתי להם שלא אשחק במכבי חיפה בעונה הבאה, בחודש האחרון דברים קצת השתנו, נתתי לזה צ'אנס, אמרתי שאני רוצה להישאר, אבל לא לשנה - לעוד 20 שנה. אם אתם רוצים, אני לא רוצה לדבר על כסף - אתם תחליטו כמה כסף - אבל אני רוצה לראות את העתיד שלי הלאה, לא יודע באיזה תפקיד. יענקל'ה שכנע אותי לחזור לישראל כשאמר שאני אהיה אחד האנשים שיובילו את המערכת. יש מיליון ואחד תפקידים בהם אני יכול לתרום. אני רוצה להיות מזוהה עם מכבי חיפה לעוד הרבה שנים.

"עברתי עונה מאוד קשה, סבלתי מאוד. אין שום שחקן שהיה מתמודד עם מה שאני התמודדתי. נלחמתי כמו גדול עד הרגע האחרון, גם עם הקהל. אני מרגיש שאני יכול להמשיך לשחק, עם כל הצניעות. מהרגע שנכנסתי להרכב הייתי בכושר טוב, עבדתי קשה. הייתי בכושר מצוין לכל אורך התקופה והוכחתי שאני יכול לשחק. אצלנו רגילים לדבר על הגיל. לא רציתי שיבנו הכל עלי, כבר עברתי הכל בקריירה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה זכתה בגביע המדינה אחרי 0:1 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נפרד בדמעות. בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully