וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיבלה החלטה עקרונית: לנסות להיפרד מדווין סמית'

6.5.2016 / 16:00

הפורוורד האמריקאי מחזיק בחוזה, אבל מתקשה לעמוד בעומס. הצהובים, שרוצים להיפרד ממנו בצורה יפה, מתכוונים לדרוש מביטוח לאומי החזר של 75 אחוזים משכרו, ואם המהלך יצלח, השחקן עשוי לעזוב. מכבי תל אביב מכחישה

מערכת וואלה!

בווידאו: התוכנית משחק מקדים

מכבי תל אביב קיבלה החלטה עקרונית לנסות להיפרד מדווין סמית' בקיץ בצורה יפה. חשוב לציין: האמריקאי מחזיק בחוזה של 1.2 מיליון דולר לעונה, וגורם שמעורה בפרטים, מספר שהוא לא צפוי להסכים לקיצוץ בשכרו. סמית', שסבל מלא מעט פציעות לאורך השנתיים האחרונות, מתקשה לעמוד בעומס של שני משחקים בשבוע לאורך זמן ובמכבי יבדקו את האפשרות להיפרד בצורה יפה.

למה הכוונה: מכבי תל אביב כבר עירבה אנשי ביטוח שעובדים בעניינו של סמית', כשהכוונה היא לדרוש אחוזי נכות וקבלה בחזרה של כ-75 אחוזים משכרו מביטוח לאומי. רק אם הנוסחה הזאת תצליח, מכבי תוכל לעשות זאת מבלי להפר את החוזה של סמית' וכן לקבל כסף, והחזר מהשנתיים האחרונות. הכוונה, בכל מקרה, היא לעשות את הדברים בצורה מכובדת. עם או בלי קשר, הקבוצה החתימה את סוני ווימס לעמדה מספר 3, והתחושה היא שגיא פניני וסילבן לנדסברג יהוו גיבוי מספיק טוב בשבילו. אגב, חלק מהשיחות עם אנשי הביטוח על סמית' הן על החזרים ופיצוי כספי מהעונות שבהן שיחק פצוע.

סמית' בן ה-33 יסיים בקרוב את עונתו החמישית במכבי תל אביב. בארבע העונות הקודמות הוא זכה עם הצהובים בשתי אליפויות, ארבעה גביעים וכמובן ביורוליג ב-2014. הוא נחשב לאחד מהשחקנים היציבים והטובים של הקבוצה בעונות האחרונות. מעבר ליכולת שלו על המגרש, האמריקאי הוותיק זוכה להערכה רבה בזכות אישיותו.

תגובת מכבי תל אביב: "לא היו דברים מעולם".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
מוערך על המגרש ומחוצה לו. סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully