וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד נגד צ'ארלס בארקלי, לו: "אין לדברים כאלה מקום ב-NBA"

פרשן TNT עורר סערה אחרי שעודד את אטלנטה "לפצוע מישהו" מהקאבס בשל "חוסר כבוד ליריבה" בדרך לשבירת שיא השלשות. אוקלי תקף, מאמן קליבלנד הצטרף, וגם: למה שחקני ההוקס זעמו?

מערכת וואלה!

שבירת שיא השלשות של קליבלנד במשחק 2 בסדרת חצי גמר המזרח מול אטלנטה מעוררת סערה בארצות הברית, אחרי התבטאות שנויה במחלוקת של צ'ארלס בארקלי. שחקן העבר, שמשמש כיום כפרשן רשת TNT, תמה בסיום המשחק מדוע ההוקס לא "השביתו אחד משחקני הקאבס" במהלך הרבע האחרון, בו קליבלנד זרקה שוב ושוב מחוץ לקשת כדי לשבור את השיא, למרות שהמשחק הוכרע זמן רב לפני כן. בסופו של דבר הקאבס נעצרו ב-25 שלשות, ושיפרו את שיא כל הזמנים במשחק פלייאוף או עונה רגילה.

בארקלי טען ש"מדובר בחוסר כבוד כלפי היריבה, זלזול מוחלט שטוב לו לא היה קורה מלכתחילה", אך העצה המפוקפקת שלו לשחקני ההוקס עוררה מחלוקת עוד במהלך השידור, כששאק, הפרשן שלצידו, העיר לו על ההתבטאות הגסה ואמר לו ש"זה מסוג הדברים שלא צריכים להיאמר בטלוויזיה".

צ'ארלס בארקלי בקרב פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. GettyImages
עוד התבטאות מפוקפקת. בארקלי/GettyImages

התגובות לאמירה של בארקלי הגיעו תוך זמן קצר, וליבו מחדש את היריבות שלו עם שחקן העבר צ'ארלס אוקלי, עמו התכתש לא אחת כשחקן פעיל. אוקלי, יליד אוהיו ואוהד מושבע של קליבלנד, צייץ: "צ'ארלס בארקלי, כדאי שתפסיק לפזר את הבולשיט שלך על קליבלנד בכל מקום. אף פעם לא היית קשוח באמת, אתה מתחבא מאחורי מסך".

בארקלי הגיב בשידור ואמר: "צ'ארלס אוקלי לא מחבב אותי, לא ביג דיל. אני לא מחבב אותו ולא מחבב אותו, אני לא יודע מה לעכשיו עליו. הוא לא חשוב מספיק כדי שאחשוב עליו, אבל אין לי מושג למה הוא לא מחבב אותי".

הלילה (בין חמישי לשישי), אחרי אימון השחרור של הקאבס, גם טיירון לו הצטרף למתקפה. "אין לדברים האלה מקום ב-NBA. אסור להשבית שחקן אם הוא טוב מדי, זה מגוחך", אמר. "אפשר להחליט שאתה משחק קשוח יותר, או שאתה עושה קצת יותר כדי למנוע מהיריב שלך לשחק כמו שהוא רוצה. אבל כשזה מגיע לניסיונות לפגוע או לפצוע שחקנים, זה פשוט לא צודק ולא נכון. אני מקווה שהשופטים ישימו עין ויוודאו שהמשחקים יתנהלו בצורה נקייה. לא אכפת לנו ממשחק פיזי, כל עוד זה בגבולות ההגיון".

עוד באותו נושא

לברון החמיא לג'יי אר סמית' אחרי שבירת שיא השלשות

לכתבה המלאה

הציוץ של צ'ארלס אוקלי

לו הגן על קבלת ההחלטות של שחקניו ברבע הרביעי, ואמר ש"השחקנים רצו לשבור את השיא באמת ובתמים. שיאים נועדו להישבר, אני לא רואה שום דבר שגוי במה שעשינו, זה לא היה מרושע".

בינתיים מתברר כי גם כמה משחקני אטלנטה היו שותפים לדעה של בארקלי ולא אהבו, בלשון המעטה, את ההתנהלות של הקאבס. בסיום המשחק כל שחקני ההוקס פרט לקייל קורבר סירבו להתראיין, אך שלא לציטוט אמר אחד מהם: "זו דרך אחת להיות מקצועני, אבל יש גם דרכים אחרות. אני לא כועס, אבל בטוח שאם זה היה קורה לנו, היינו עוצרים בשלב מסוים". גם אל הורפורד אמר: "קשה לומר מה אנחנו היינו עושים, אבל אני מניח שהיינו פועלים אחרת", בעוד שקנת בייזמור הזהיר: "בסופו של דבר יש קארמה, למרבה המזל אנחנו עוד נפגשים איתם לפחות פעמיים".

טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מגונן על השחקנים שלו. לו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully