וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מאבק האליפות: הפועל באר שבע תפנה רשמית לעומר דמארי

4.5.2016 / 9:47

במועדון יחלו את ההכנות מוקדם: פגישה תיערך עם סוכני החלוץ ועם בוזגלו. אם האליפות תוכרע לפני מחזור הסיום, אילוז צפוי לערוך משחק פרישה. בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט: חשש שדוידזאדה יעזוב. עונש ההרחקה של צדק מהמפעלים האירופיים הומתק

one

הפועל באר שבע מתכוונת לפנות באופן רשמי לעומר דמארי לאחר שיסתיים מאבק האליפות. כזכור, לפני מספר שבועות דיווחנו על ההתעניינות של המועדון בחלוץ רד בול זלצבורג, שרוצה לשוב לישראל בתום העונה. דמארי היה רוצה לשחק בהפועל תל אביב, אבל נראה שהנושא הכספי יוביל אותו דווקא לבאר שבע או לקבוצה אחרת שתהיה מסוגלת לממן עסקה כזאת. בקרוב מאוד אמורה להיערך פגישה בין נציגי השחקן, אותו מייצגים האחים קצב, לבין נציגי רד בול לייפציג. המטרה היא לבחון את עתידו של השחקן, כשאחת האפשרויות היא שדמארי ישוחרר תמורת סכום סמלי, ביחס לסכום המכירה כמובן.

שחקן נבחרת ישראל עומר דמארי. יוסי ציפקיס
רוצה לחזור לישראל, מעדיף להפועל תל אביב, הכסף יוביל אותו לטרנר? דמארי/יוסי ציפקיס

בבאר שבע טוענים כי כל עוד לא הונחה הצעה על שולחנם בעניין ג'ון אוגו, השחקן לא יקבל אור ירוק לעזוב. העובדה שהקבוצה בדרך לאליפות רק מחזקת את עמדת המועדון לגבי שחקנים בכירים. במידה ואוגו יישאר יחד עם בראון והובאן, יובל שבתאי שחתם לשתי העונות הבאות יצטרך להחליט האם להישאר בקבוצה על תקן שחקן בסגל הרחב, או לעבור לקבוצה אחרת. עם מאור בוזגלו תיערך פגישה מיד בסיום העונה בה יובהר לו שהמועדון רוצה שימשיך ויציע לו הארכת חוזה. בוזגלו עצמו עדיין לא החליט האם יישאר ונראה כי הדבר תלוי בין היתר בהצעה של באר שבע. כזכור, בקבוצה פתחו גם במגעים ראשוניים עם דודו גורש במטרה להשאירו עונה נוספת.

לפני המשחק מול מכבי תל אביב, נציג של גנט צפה באנתוני וואקמה ואופיר דוידזאדה, כשבניגרי צפה גם סקאוט ממוסקבה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי דוידזאדה עשוי לעזוב לחו"ל בתום העונה. במועדון לא קבעו תג מחיר למגן וממתינים להצעה, אך בכל מקרה לא יעסקו בנושא עד סיום המאבק בצמרת. במהלך השנה הזאת התעניינה משפחת ברקת באפשרות לצרף בעונה הבאה את רמי גרשון, שיכול לשחק כבלם ומגן שמאלי. המגן מסרב לחזור לישראל כרגע, אך הובהר לו שההצעה תהיה תקפה ברגע שיחליט לעזוב את בלגיה. שם נוסף שעלה הוא עמנואל אמבולה, מגינה השמאלי של הפועל רעננה. כזכור, בעונה האחרונה עברו לואיי טהא ואנתוני וואקמה מרעננה בעסקה דומה בין אלונה ברקת לאשר אלון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
קיץ עמוס. בכר/קובי אליהו

בעניין אחר: המגן אביתר אילוז עשוי לקחת חלק באחד ממשחקי הקבוצה עוד העונה. במידה ומאבק האליפות יוכרע לפני מחזור הסיום, ייתכן וייכלל בסגל וייערך לו משחק פרישה מכובד וכן טקס צנוע על תרומתו הרבה למועדון במהלך השנים. במועדון מרוצים מעבודתו של אילוז כמנהל קבוצה, בין היתר בגלל הקשר המצוין שלו עם השחקנים הבכירים והשליטה בחדר ההלבשה.

במועדון ביקשו מהשחקנים לא לצאת בהצהרות לפני שהקבוצה תבטיח מעשית את האליפות. בכר הבהיר לשחקנים שהמאבק עדיין לא הסתיים ובמועדון מבקשים מהם להגיע בשיא הריכוז למשחק מול בית"ר ירושלים. "הפער הוא שלוש נקודות והפרש השערים נוטה לטובת מכבי. אם הפער הזה לא יגדל אחרי המחזור הקרוב, גם במחזור הבא נצטרך להגיע באותה רמת ריכוז. אחרי ההדחה מהגביע, כל שער יכול להכריע גורל של עונה שלמה", הסבירו במועדון.

בנושא אחר: אופ"א קיבלה את הערעור שהגיש שיר צדק, והוא ייעדר משלושה משחקים בלבד במפעלים האירופיים ולא מארבעה, כפי שהוטל עליו תחילה. צדק הורחק תחילה לארבעה משחקים בעקבות פגיעה בשחקן ללא כדור מול תון השוויצרית, אך טען בערעור כי העונש מוגזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully