וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל קושי תקציבי: מכבי תל אביב עיכבה משכורות לחלק מהשחקנים

4.5.2016 / 9:20

אוחיון, פניני ולנדסברג נעתרו לבקשה לקבל משכורות באיחור של כמה שבועות בשל בעיה תקציבית. מכבי תל אביב אישרה את הידיעה: "המשכורת המדוברת שולמה במלואה, מדובר בעיכוב טכני בלבד"

one

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שלישי) 85:88 את הפועל אילת בחוץ, אך מתברר כי הצרות עוברות אל מחוץ לפרקט. לוואלה! ספורט נודע שהצהובים ביקשו ממספר שחקנים בקבוצה, כולל יוגב אוחיון, גיא פניני וסילבן לנדסברג, לעכב את תשלום משכורתם בכמה שבועות.

השלושה לא הביעו התנגדות, ובקבוצה טענו בפני השחקנים כי "יש בעיה תזרימית בעקבות אי ההעפלה לשלב הבא ביורוליג". למרות זאת, הצעד הקיצוני מעלה סברה שמכבי תל אביב, הידועה במוסר תשלומים גבוה, נמצאת במצב כלכלי נזיל, על אף שמדובר בסכומים נמוכים יחסית. במהלך העונה ביצעו הצהובים שינויים רבים בסגל והחליפו שלושה זרים, מה שאולי העצים את הבעיה.

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "המשכורת המדוברת שולמה במלואה, בעיכוב טכני של מספר ימים".

שחקני מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, גיא פניני, רפי בוגטין. ברני ארדוב
קושי תזרימי. פניני ואוחיון/ברני ארדוב

במקביל, ז'אן טבק ממשיך להיות מודאג ממצבת הפצועים ומעדיף לתת להעניק לחלק מהשחקנים להתאושש לקראת מאבקי הפלייאוף, כשדווין סמית' ובריאן רנדל לא שותפו אמש.

גל מקל סיכם את המשחק: "אני שמח על הניצחון, אילת זה מקום שלא קל לשחק בו. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף עם ביטחון והכי חשוב בריאים ורעבים. אנחנו צריכים להתחיל את המשחקים יותר מרוכזים ואגרסיביים, וגם לדעת לגמור את המשחק כשיש לנו הזדמנות ולא להיגרר למשחק צמוד בדקות האחרונות. אנחנו עובדים קשה ומרגישים שאנחנו מתקדמים בכיוון הנכון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully