זה לא סוד שלמצוא אהבה בימינו זה לא דבר קל, אבל חברת המזון הגרמנית קנור טוענת באמצעות קמפיין חדש שזה יכול להיות דווקא די פשוט. איך? פשוט להכניס אוכל למשוואה. בפרסומת חדשה של המותג הושיבו זוגות של אנשים זרים לחלוטין לארוחת ערב. הדבר המשותף היחיד בין שני האנשים שישבו לאכול יחד הוא שהם חולקים את אותו טעם באוכל. ההוראה שניתנה להם הייתה להאכיל זה את זה. התוצאות היו מפתיעות ומחממות לב, והזוגות שדיווחו על המשיכה ההדדית הגבוהה ביותר היו אלה שהאכילו זה את זה בהמבורגרים. הניסוי החביב מוכיח את הטענה שלנו שתמיד כדאי לשים את האוכל במרכז הקשר הרומנטי, ובמרכז החיים בכלל.
מחפשים אהבה? פשוט תאכלו
3.5.2016 / 15:16
עכשיו אין ספק: הדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה. מותג גרמני ביצע ניסוי שבמסגרתו הפגיש שני זרים לארוחת ערב. התוצאה דביקה ורומנטית הרבה יותר ממה שנדמה לכם