וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד לדין על הדלקת אבוקות ורימון עשן מול באר שבע

3.5.2016 / 13:32

בדו"ח השיפוט של משחק העונה נכתב כי בעת עליית הקבוצות לכר הדשא אירעה התקרית ביציע הדרומי של הצהובים. אכזבה עצומה בקרב השחקנים: "האליפות הייתה לנו בידיים, פתאום לא הולך כלום"

one

אם לא הספיק למכבי תל אביב התיקו המאופס אמש (שני) מול הפועל באר שבע במשחק העונה, כעת נודע גם כי היא תעמוד לדין על הדלקת האבוקות ורימון עשן ביציע הדרומי של אוהדיה בעת עליית הקבוצות לכר הדשא.

תחושות מעורבות בקבוצה בעקבות התוצאה במשחק. חלק משחקני הקבוצה יצאו אתמול מהאצטדיון בתחושה שהאליפות ברחה לקבוצה בין הידיים. אחרים עדיין מאמינים שאפשר לעשות את זה. "יצאנו פראיירים. פשוט פראיירים", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה שחושש כי הסיכוי לאליפות קלוש. "במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים מבאר שבע. במשחק האחרון בטרנר היינו יותר טובים. האליפות הזו הייתה לנו בידיים ובעטנו בדלי".

לפטר בוס היה חשוב כבר אמש לעבור בין השחקנים ולומר משפט אחד: "תרימו את עצמכם ותתעודדו כי אם באר שבע יאבדו נקודות בשלושת המשחקים שנותרו לסיום העונה ואנחנו לא נדע לנצח את כל המשחקים האלה, אז באמת נצטער ולא נסלח לעצמנו".

0:0 בין מכבי ת"א לבאר שבע, ששמרה על פער שלוש נקודות בפסגה

אליניב ברדה זהיר: "אין מקום לחגוג, לא מרשה לעצמי לחלום על אליפות"

זהבי תוקף: "היתה קבוצה אחת שבאה לנצח ואחת שבאה להתגונן"

הטעויות של פטר בוס: לא רק במערך, אלא גם בהכנה המנטלית

אוגו בהופעה גדולה, זהבי אכזב, יפת הצטיין: ציוני משחק העונה

שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

בקבוצה קיים גם תסכול גדול בעקבות שלושת המשחקים האחרונים בהם לא כבשה מכבי תל אביב שער ליגה. "מה שהלך לנו בקלות עד לפני שלושה משחקים, פתאום לא הולך בכלל וחבל שזה קרה ברגעים הכי קריטיים", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב. "אם נפסיד את האליפות הזו לבאר שבע, נברך אותם אבל נלך בתחושה שאנחנו טובים יותר ובכל זאת הפסדנו את האליפות".

בשיחה עם התקשורת בסיום המשחק, פטר בוס היה מאוד רגוע ודיבר בצורה שקטה ושקולה. "אני לא אדבר על שחקנים באופן פרטני. אני זוכר שבאו אלי מהתקשורת ואמרו לי שיש לנו בעיה בהגנה והנה במשחקי הליגה האחרונים לא ספגנו אבל זו עבודה של כל הקבוצה ולכן אני לא אבוא עכשיו ואבקר את ההתקפה. אני לבטח לא אבוא עכשיו ואבקר את ערן זהבי ששבר העונה את שיא הכיבושים של שחקן בליגה לעונה. ערן זהבי כבש המון שערים חשובים עבור מכבי ויעשה זאת גם בעתיד. אנחנו קבוצה ולא היינו מספיק טובים כדי לנצח".

הפסדתם את האליפות אחרי המשחק הזה?

"חד משמעית לא. זה לא רק עניין של אמונה. יש הרבה דוגמאות מהעבר שקבוצות היו במצב שלנו ובסוף זכו באליפות. נכון שזה כבר לא בידיים שלנו ואנחנו תלויים בתוצאות של באר שבע אבל עדיין אנחנו חייבים לנצח את שלושת המשחקים".
איך עברת את היום הזה עם סיפור פרדראג ראיקוביץ'?
"הגעתי לישראל כדי לחוות דברים חדשים והסיפור של ראיקוביץ' הוא בהחלט דבר חדש שעברתי בכדורגל. רק 19 דקות אחרי השעה שש בערב קיבלתי מסר שהוא יכול לשחק. זה לא היה יום קל עבורי, עבור ראיקו ולא עבור הקבוצה אבל לא זו הסיבה בגללה לא הבקענו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. קובי אליהו
מתחרט. בוס/קובי אליהו

פתחת במערך של שלושה בלמים שלא הצליח לך.

"נכון. בסיום המשחק מול סכנין שיחקנו כך ושלטנו לגמרי במגרש והייתי בטוח שזו הטקטיקה הנכונה אבל אחרי רבע שעה שיניתי ושיחקתי עם דור פרץ כמגן שמאלי ולמרות שזה לא התפקיד הטבעי שלו, הוא היה בסדר גמור".

לא עזבת את הולנד לטובת ישראל כדי לסיים כאן כסגן. אם לא תזכה באליפות זה יהיה כישלון גדול עבור פטר בוס?

"זו תהיה אכזבה גדולה עבורי לא לזכות באליפות. הגעתי למכבי תל אביב כשהיא הייתה במקום השני ואם אסיים במקום השני, זו תהיה אכזבה גדולה עבורי במיוחד שהיינו כל כך קרובים. לא הייתי בשנים האחרונות במכבי אבל אנשים אומרים לי שהמספרים שלנו העונה ממש טובים. מאז שהגעתי למכבי לא הפסדנו אפילו משחק אחד. האחוזים שלנו מוצלחים, כבשנו הרבה שערים אבל לצערנו יש עוד קבוצה בשם הפועל באר שבע שעושה עונה פנטסטית".

האם זה יהיה אסון עבור מכבי לא לזכות העונה באליפות?

"אסון? כשאני מדבר על אסונות זה מגיע ממקומות אחרים. נהיה כמובן מאוכזבים אבל לדבר במונחים של אסון, זה לא אני. מכבי תל אביב שיחקה העונה בליגת האלופות, מכבי תשחק בגמר גביע המדינה ומכבי עדיין מתמודדת על אליפות. אי אפשר לדבר במונחים של אסון. אני תמיד רוצה לנצח ולזכות בכל התארים אבל יש לנו יריבה בשם באר שבע והיא קבוצה מאוד טובה".

בן שהר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא בא בטענות. טיבי מול שהר/קובי אליהו

רבים משחקני מכבי תל אביב מיהרו לעזוב את בלומפילד בסיום ונמנעו ממגע עם התקשורת. איתן טיבי הסכים לדבר והוא בהחלט נכלל עם חבורת השחקנים שחושבים שיש עדיין סיכוי לזכות באליפות. "זה לא נגמר. אין לי בכלל ספק שזה לא נגמר. יש לי אמונה כל כך גדולה בקבוצה הזו ואין לי ספק שמחכה לנו מאבק עד הסוף". טיבי הוסיף: "אנחנו צריכים לנצח בכל משחק ולחכות למעידה של באר שבע. אני בטוח שהלחץ כעת על באר שבע ושהקבוצות לא יקלו עליה".

טיבי התייחס לדיבורים שהיו על הבעיות שיש בהגנת מכבי דווקא כשההתקפה לא כובשת. "אני עוד מעט ארבע שנים במכבי תל אביב וכל הזמן אומרים שיש בעיות בהגנה של מכבי. אז אני מוכן שתמשיכו להגיד שיש לנו בעיות בהגנה ושנמשיך לקחת אליפויות עוד חמש שנים. אני לא אפיל עכשיו תיקים על ההתקפה כמו שלא רציתי שיפילו תיקים על ההגנה. כולם משתתפים בהתקפות וכולם עוזרים בהגנה".

* משחק העונה זכה אתמול לרייטינג שיא בערוץ 1 לעונת 2015/16: הרייטינג הממוצע במשחק עומד על 13.9 אחוז, והשיג פיק צפייה של 20.1 אחוז בדקת הסיום. במשחק צפו בממוצע 484 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully