וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב בטוחים: ההתאחדות לא תערער מחר, ראיקוביץ' ישחק

1.5.2016 / 21:15

בהתאחדות שוקלים לפנות לבית המשפט העליון כדי לקבוע את הדיון לבוקר שלפני משחק העונה, אבל אנשי האלופה משוכנעים כי אחרי שיתוודעו לחומר שהוגש למחוזי, ישאירו את הדיון ברביעי

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מרום שפיצר

במכבי תל אביב משוכנעים כי ההתאחדות לכדורגל תוותר על הפנייה מחר (שני) לבית המשפט העליון על מנת לקיים את הדיון בעניין פרדראג ראיקוביץ' כבר בבוקר, עוד לפני משחק העונה. הצהובים בטוחים שאחרי שבהתאחדות יתוודעו לחומר המשפטי שהוצג לבית המשפט המחוזי היום, ובעטיו ניתן סעד זמני למועדון, הם לא יפנו מחר לעליון וישאירו את הדיון על כנו ברביעי.

בהתאחדות לכדורגל ובמוסדותיה המשפטיים, קיבלו כאמור בהפתעה גדולה את החלטת בית המשפט בנוגע לשוער הסרבי. בהתאחדות לכדורגל לקחו בחשבון אפשרות שבית המשפט יוציא צו מניעה ארעי המעכב את פסיקת בית הדין מהשבוע שעבר, אבל להפתעתם השופט איתן אורנשטיין קבע את הדיון במעמד שני הצדדים ליום רביעי.

התיק, אגב, הוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי. המזכירות החליטה שהוא עובר לשופטת אבניאלי שלא הייתה הבוקר, התיק הועבר לשופט גינת שגם הוא לא היה, ורק אז הגיע לידי השופט אורנשטיין.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ככל הנראה ישחק מול באר שבע. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

בהתאחדות היו בטוחים שבמידה שהשופט יקבל את הטיעונים של מכבי תל אביב, הוא לכל הפחות יקבע את הדיון למחר בבוקר. כמו כן, יש לציין שעד כה ההתאחדות לכדורגל אפילו לא קיבלה לידיה את בקשת מכבי תל אביב, שהופנתה לבית המשפט. לוואלה! ספורט נודע שבשעות הקרובות יחליטו בהתאחדות לכדורגל האם לפנות בעצמם מחר בבוקר לבית המשפט העליון ולדרוש דיון דחוף בעניין ראיקוביץ' כבר מחר, לפני המשחק של הצהובים מול הפועל באר שבע.

ההחלטה של ההתאחדות תתקבל רק לאחר בחינת הבקשה של מכבי תל אביב, כפי שהופנתה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב. כך או אחרת לא ברור אם השופט אורנשטיין יקבל בכלל את פניית ההתאחדות והאם ישאיר על כנה את החלטתו לקיים את הדיון בין הצדדים ביום רביעי.

(עדכון ראשון: 18:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully