וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "הכל בידיים שלנו, חייבים להתרכז כי זה עדיין רק חלום"

לסטר מתמרקת לקראת מה שעשוי להיות משחק האליפות, ביום א' אצל מנצ'סטר יונייטד (16:05). צפו במנג'ר מתרגש מהברכות של האוהדים. קאנטה עשוי לעבור ליובנטוס, ווניאמה יחליף אותו?

one

בווידיאו: ה-0:4 של לסטר על סוונסי במחזור הקודם

קרב האליפות הסוער בספרד יימשך מחר (שבת) במלוא העוצמה, בעוד שבגרמניה, באיירן מינכן תוכל להבטיח אליפות רביעית ברציפות ואחרונה תחת פפ גווארדיולה, אבל ברחבי אירופה רבים כבר לוטשים עיניים לקראת יום ראשון. ב-16:05 שעון ישראל, לסטר הקטנטנה והצנועה תעלה לכר הדשא באולד טראפורד בידיעה שניצחון מול מנצ'סטר יונייטד יבטיח לה אליפות ראשונה בתולדות המועדון ואת השלמתה של אחת הסנסציות הגדולות אי פעם בספורט.

לקראת המשחק אמר המנג'ר קלאודיו ראניירי במסיבת העיתונאים: "אנחנו ממשיכים להילחם בניסיון להפוך את החלום הזה למציאות. זה עדיין לא מציאות, רק חלום. יש לנו משחק מאוד קשה ביום ראשון. יש לי המון כבוד ללואי ואן חאל ולשחקנים ולאוהדים של מנצ'סטר יונייטד. אני רוצה שנתרכז רק במשחק הקרוב. השחקנים התאמנו כרגיל והם מאוד מרוכזים. דיברתי איתם. הכל בידיים שלנו עכשיו ואם הכוח שלנו הוא בכך שאנחנו נשארים מפוקסים, חייבים לשמור על זה".

האיטלקי הוסיף: "יש לי הרבה בחירה בסגל. יש לי 24 שחקנים ואולי אחליף את כל ההרכב! אנחנו אף פעם לא משנים את הדרך שלנו. אני לא לחוץ בכלל, רק חושב על מנצ'סטר. צריכים להיות חזקים ומאוחדים. לכולנו ברור שיש לנו צ'אנס אמיתי לזכות בפרמיירליג עכשיו. לגבי העונה הבאה, אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. אני מאוד שמח כשאני רואה את האוהדים שמחים, הלב שלי איתם. מה שקורה לנו העונה הוא בלתי ייאמן, זו היסטוריה, אבל אני רגוע כי אני רואה את השחקנים שלי, הם מתאמנים טוב, נהנים ועוזרים זה לזה. חשוב שנבוא מוכנים".

צפו בראניירי הנרגש מגיב לברכות של אוהדי לסטר:

קל היום לשכוח, אבל קריירת האימון של ראניירי הגיעה ממש לא מזמן לשפל. בנובמבר 2014, לפני פחות משנה וחצי, הוא פוטר בבושת פנים מתפקידו כמאמן נבחרת יוון אחרי הפסד ביתי בזיוני 1:0 לאיי פארו. מאמן נבחרת איי פארו, לארס אולסן, יודע משהו על סנסציות. כשחקן, הוא היה קפטן נבחרת דנמרק כאשר זו זכתה ביורו 1992 כנגד כל הסיכויים.

"הוא היה בהלם ומאוד מאוכזב אחרי שניצחנו אותם", נזכר אולסן, "זו הייתה תוצאה מדהימה עבורנו והיינו יכולים לכבוש ארבעה או חמישה שערים, אבל יוון לא הייתה רעה באותו משחק. היא החזיקה בכדור 75 אחוז מהזמן ועכשיו אני רואה איך לסטר מנצחת שבוע אחרי שבוע עם 25 אחוזי החזקה בכדור. אז אולי אנחנו אלה שנתנו לראניירי השראה! זה מוכיח שלא חייבים לשחק כמו ברצלונה כדי לנצח, אלא לפעמים עדיף שהכדור יהיה אצל היריבה ואתה תצא למתפרצות. אני לא מכיר את ראניירי אישית, אבל מאוד מתרשם ממה שהוא עשה העונה. הוא מוכיח שהכל אפשרי בכדורגל. הייתי שותף לזכייה של דנמרק, אבל ההישג של לסטר מדהים יותר מכל דבר אחר שקרה בכדורגל".

הקשר האלג'יראי של הקבוצה, ריאד מחרז, זכה בשבוע שעבר בתואר שחקן העונה באנגליה בזכות 17 השערים ו-11 הבישולים שרשם עד כה. בראיון ל"ל'אקיפ" לקראת יום ראשון, הוא אמר: "אין לנו את השחקנים הכי טובים ואין לנו את התקציב הכי גבוה, אבל החיבור שלנו ראוי להערכה. היה לנו גם קצת מזל, חייבים להודות. זה היה עכשיו או לעולם לא עבורנו ועד ינואר בכלל לא חלמנו שנוכל להיאבק על האליפות. עכשיו זה הפך לריאלי, אבל אנחנו לא נותנים לזה לעלות לנו לראש. ג'יימי ורדי ואני נהנים יחד תוך כדי המשחקים".

בינתיים, בלסטר כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה, בה הקבוצה תשתתף כמובן בשלב הבתים של ליגת האלופות. ב"גאזטה דלו ספורט" דווח היום כי אלופת איטליה הטרייה יובנטוס מעוניינת בנ'גולו קאנטה, הקשר הנהדר של השועלים. אם הוא אכן יעזוב תמורת סכום של כ-20 מיליון ליש"ט בהתאם לסעיף הרכישה שלו, באנגליה טוענים כי המחליף שראניירי סימן הוא ויקטור ווניאמה, קשרה של סאות'המפטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully