וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה ניצחה 92:104 בבוסטון ועלתה לחצי גמר המזרח מול קליבלנד

ההוקס הפגיזו 39 נקודות ברבע השלישי, הגבילו את הסלטיקס ל-36 אחוז בלבד מהשדה וחגגו בדרך ל-2:4 בסדרה ומפגש נוסף מול הקאבס, שטאטאו אותם בעונה שעברה. 17 למילסאפ, 15 להורפורד

שחקני אטלנטה הוקס קנט בייזמור, דניס שרודר, קייל קורבר. AP
שוב מול הקאבס. שחקני אטלנטה חוגגים/AP

העולה החמישית לחצאי הגמר האזוריים בפלייאוף ה-NBA נקבעה הלילה (בין חמישי לשישי), עם הניצחון 92:104 של אטלנטה על בוסטון, שהשלים עבורה 2:4 בסדרה וסידר לה מפגש מחודש עם קליבלנד בסיבוב הבא. כעת ממתינים בליגה לסדרה הנוספת בחצי גמר המזרח, כשסדרות הסיבוב הראשון בין מיאמי לשארלוט ובין אינדיאנה וטורונטו טרם הוכרעו.

מרקוס סמארט, אוון טרנר, שחקני בוסטון. GettyImages
מודחים בסיבוב הראשון עונה שלישית ברציפות. טרנר וסמארט/GettyImages

בוסטון - אטלנטה 104:92 (ההוקס עלו לשלב הבא עם 2:4 בסדרה)

כשאייברי בראדלי נפצע אי שם במשחק הראשון בסדרה וגמר את העונה, נראה היה שהסלטיקס ירימו ידיים. בסופו של דבר החבורה של בראד סטיבנס הצליחה למתוח לפרקים את ההוקס, גירדה שני ניצחונות, אבל מסיימת עונה שלישית ברציפות עם הדחה בסיבוב הראשון, וסופגת הפסד ראשון מאז 1958 מול אטלנטה בסדרת פלייאוף. בסיבוב הבא מצפה להוקס יריבה מוכרת בדמותה של קליבלנד, שהשלימה מולה סוויפ קליל בגמר האיזורי בעונה שעברה. הפעם, מקווים בג'ורג'יה, זה יהיה קצת יותר מותח.

הסלטיקס קיוו לכפות משחק שביעי ולהעביר את הלחץ לאטלנטה, ובשני הרבעים הראשונים היו חזק בעניינים. אייזיאה תומאס אמנם דייק באחוזים נמוכים, אך הצליח לשמור את בוסטון במרחק סביר והוריד אותה להפסקה במינוס שבע בלבד, סביר בהחלט בהתחשב במכה המורלית שההוקס הנחיתו עליה במשחק 5, בו דרסו בקלילות. אבל אז הגיע הרבע השלישי, ג'יי קראודר נכנס לבעיית עבירות, וההגנה של הסלטיקס הפסיקה לתפקד. ההוקס צלפו לא פחות מ-39 נקודות ברבע, עם 74 אחוז מהשדה, ופתחו פער ממנו הסלטיקס כבר לא היו יכולים לחזור, למרות נסיונות הקהל לדחוף אותם למאמץ אחרון.

פול מילסאפ שוב הוליך רשימת קלעים מאוזנת של ההוקס עם 17 ו-8 ריבאונדים, אל הורפורד וקנת בייזמור הוסיפו 15 כל אחד, וקייל קורבר (14) וג'ף טיג (11) השלימו חמישייה בספרות כפולות, כשדניס שרודר מוסיף 12 ו-8 אסיסטים מהספסל. בצד השני, בוסטון דייקה ב-36 אחוז בלבד מהשדה, כשאייזיאה תומאס מסיים עם 25 (9 מ-24 מהשדה) ו-10 אסיסטים, קראודר מוסיף 15 ו-6 ריבאונדים, ומרכוס סמארט וג'ונאס ג'רבקו תורמים 13 כל אחד, אבל לא מונעים מהסלטיקס עוד הדחה מוקדמת מדי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייזיאה תומאס שחקן בוסטון. GettyImages
לא איפס את הידית. תומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully