וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת דגל: סיטרואן C6 קמה לתחיה, במזרח הרחוק

1.5.2016 / 8:15

סיטרואן החייתה את ספינת הדגל C6 שתמכר בלעדית בשוק הסיני חובב הלימוזינות המפוארות. נוחות נסיעה מהמעלה הראשונה, בילט אין

סיטרואן C6. אתר יצרן
סיטרואן C6 החדשה. בשיתוף דונגפנג הסינית, ורק לשוק הסיני/אתר יצרן

להוציא כמה משוגעים-לדבר שרכשו את סיטרואן C6 הקודמת (מסיבות לגיטימות בחלקן), באירופה לא ממש מתגעגעים אליה מאז הפרידה ב-2012 אחרי 7 שנות שירות. שוק המנהלים, על אף הצטמקותו מגביר את התחרות בין היצרנים שעדיין נאבקים בזירה הזו וסיטרואן לא באמת מצאה עילה כלכלית להחזיק לימוזינה משוכללת מעל ה-C5 שמכירותיה בין כה דלות. כך כאמור, הם פני הדברים באירופה.

לשוק הסיני איפוא, כללים משלו ותנאי צריכה שונים בתכליתם. סיטרואן מסרה בשנה שעברה 300 אלף מכוניות בסין - רבע מכלל המכירות העולמיות של המותג, ועל כן כל תוספת מבחינתה תהיה מבורכת - בעיקר אם מדובר במכונית פאר מרווחת ונוחה, כמו שהם אוהבים.

בשיתוף חברת הבת דונגפג, סיטרואן הציגה בתערוכת בייג'ין את ה-C6 החדשה (או המשובטת), מכונית בתצורת סדאן בגלגלול הזה (קודמתה הייתה הצ'בק) באורך של 5 מטרים, בסיס גלגלים של 2.9 מ', רוחב של 1.87 מ' ומערכת מתלים מתקדמת, שלדברי החברה משככת את המחוטטות שברצועות האספלט.

היא נשענת על פלטפורמת פיג'ו 308, ומורכבת ברובה (וגם חולקת דמיון) עם מכונית סינית של דונגפנג בשם A9 פנגן, רק עם תא נוסעים יוקרתי בהרבה ואיכות נסיעה מלוטשת. תא הנוסעים שופע פאר עם מושבי כורסה, מערכת מולטימדיה חדישה עם צג 12 אינטש, ריפודי נאפה מסביב, בקרת אקלים 4 אזורים ומרחבי מחייה של סאלון ביתי.

המנוע הוא בגדר סימן שאלה, שכן סיטרואן טרם פרסמה את כל המידע אודותיו. ככל הידוע ולפי פרסומי כלי התקשורת בגרמניה, בחזית שוכן מנוע ה-1.6 ל' טורבו עם כ-156 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. כפי שצוין, אין שום כוונה לשלוח אותה מחוץ לגבולות המזרח הרחוק.

מבחן וידאו מהארכיון: צפו בנהיגה בסיטרואן C6

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

סיטרואן C6. אתר יצרן
סיטרואן C6/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully