וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דרשה שינוי תקנון, צ'יזיק: "יותר מעצוב שהגענו למצב הזה"

14.2.2016 / 7:00

אחרי דברי שחר, המנכ"ל מדבר על ההתנהלות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים: "כל הכדורגל נפגע. לא קרה דבר כזה בישראל". המועדון שלח מכתב להתאחדות בבקשה "לשנות את תקנון המשמעת הארכאי"

מערכת וואלה!

במכבי חיפה מתרעמים לנוכח ההתנהלות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שני). אתמול הוציא בעלי המועדון יעקב שחר הודעת תמיכה במאבק של בית"ר ירושלים ובמועדון הודיעו כי הם לא מתכוונים להופיע למשחק אם בית"ר ירושלים לא תופיע אליו. שחר הבהיר כי במועדון אינם מתכוונים להינות מההפקר. "לא ניקח שלוש נקודות מבית"ר ירושלים בגלל מאבק צודק. הגיע הזמן שבתי הדין יפסיקו עם עונשי הרדיוס האלה, שהורסים את הכדורגל", אמרו במכבי חיפה. במהלך העונה שלחה מכבי חיפה מספר מכתבים להתאחדות לכדורגל בו היא מבקשת לשנות את תקנון המשמעת. "עונשי הרדיוס חלפו מן העולם, הגיע הזמן שהתקנון הארכאי הזה ישתנה", אמרו במועדון הלילה, שם מעוניינים, למרות היתרון שזה יעניק ליריבה, שהמשחק יתקיים בטדי.

עד הבוקר לא קיבל המועדון הקצאת כרטיסים לקראת המשחק ובשעות הקרובות תצא הודעה רשמית גם מצד המועדון לגבי התגובה שלו להתנהלות המנהלת ובית"ר ירושלים. במכבי חיפה הצטרפו להודעת הצהובים שחורים וסיפרו כי בניגוד לטענת מנהלת הליגה, בית"ר ירושלים לא אישרה שהיא מעוניינת לשחק במושבה. "כל מה שהיא רוצה הוא שהמנהלת תוותר על משחק הרדיוס", אמר גורם במועדון. גורם בהתאחדות אמר כי לדעתו מנהלת הליגה הייתה צריכה לנהוג ביד קשה יותר כלפי בית"ר ירושלים. "איפה נשמע דבר כזה בעולם, שמי שמגדיר את עצמו כארגון אוהדים (לה פמיליה, א"י) מאיים על המנהלת וזה עובר בשתיקה?", אמר. "מה השלב הבא? האוהדים יקבעו היכן יתקיימו המשחקים?".

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם איתמר צ'יזיק. יוסי ציפקיס
איך זה יסתיים? צ'יזיק עם שחר/יוסי ציפקיס

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שוחח עם וואלה! ספורט ואמר: "יותר מעגום ועצוב שהכדורגל בישראל הגיע למצב שאליו הגענו. כמו בית"ר, גם אנחנו חושבים שהעונש לא מידתי ולא הולם את האירועים שבגינם הוטלו העונשים הנ"ל, זאת לאור המאמצים הרבים שעושים המועדונים למיגור תופעות אלימות באצטדיונים ובמגרשים. כל הכדורגל הישראלי נפגע, גם אוהדי בית"ר לא יודעים איפה המשחק. אוהדיה יכולים להביא 10 אלף צופים. אף אחד עדיין לא יודע היכן יהיה המשחק. לא קרה דבר כזה בכדורגל הישראלי".

צ'יזיק התייחס גם לעונש הרדיוס שקיבלו הקבוצות ואמר: "על הדלקת נור לא מקבלים משחק רדיוס בכל העולם. לא תמצא לכך תקדים. זה קורה רק בישראל". גם אוהדי מכבי חיפה זועמים: 300 מנויי החוץ של המועדון לא יודעים היכן המשחק יתקיים וספק אם רובם יגיע.

גם לשחקני הקבוצה היה מה לומר בנושא. אחד השחקנים הבכירים הוסיף: "לא מובן לי למה צריך להגיע למצב הזה. אנחנו לא צריכים להגיע לאימון בשבת, יומיים לפני המשחק, ולשאול את עצמנו האם המשחק יתקיים. כולם כאן כועסים בגלל עונש הרדיוס. בתי הדין נתנו לאוהדים הפורעים לנצח. שמעתי שאוהד מכבי חיפה הורחק לשבועיים מהמגרש בעכו. זה רק נותן למתפרעים לגיטימציה להמשיך".

בהנחה שהמשחק אכן יתקיים, נראה כי רוני לוי סגור על רוב ההרכב שיפתח. ולדימיר סטויקוביץ' יחזור לשער, מארק ואליינטה יחזור לעמדת הבלם לצד דקל קינן וייתכן שאייל משומר ימשיך בעמדת המגן הימני, כשהתלבטות קיימת בינו לבין אוראל דגני. היום יתברר סופית אם יוסי בניון יוכל ליטול חלק במשחק.

אגב עונשי רדיוס, מכבי חיפה הגישה ערעור על זה שהושת עליה. הדיון יתקיים מחר בבית הדין העליון של ההתאחדות בשעה 14:00. אם הערעור לא יתקבל, הירוקים יארחו את הפועל תל אביב ביום שבת בנתניה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully