וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען מונטי וויליאמס: אוקלהומה סיטי הביסה את ניו אורלינס 96:121

ווסטברוק עם כמעט טריפל דאבל ודוראנט עם 23 כיכבו במשחק שנערך בצל הידיעה על מות רעייתו של עוזר המאמן בתאונת דרכים. 92:99 למילווקי על וושינגטון, שיוצאת לפגרה כשהיא מחוץ לתמונת הפלייאוף

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קמרון פיין, קווין דוראנט, די ג'יי אוגוסטין, אנתוני מורו. AP
ניצחון עצוב. דוראנט בדקת הדומייה לפני המשחק/AP

בזמן שחלק גדול מכוכבי הליגה כבר נמצאים בדרכם לטורונטו, נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) שני משחקים שהוציאו את ה-NBA לפגרה בת שבעה ימים לרגל האולסטאר שייערך בקנדה. אוקלהומה סיטי ת'אנדר הביסה את ניו אורלינס במשחק אותו הקדישה למען מונטי וויליאמס, שרעייתו מתה בתאונת דרכים מצערת, עם 95:121. מילווקי גברה על וושינגטון בביתה 92:99.

תוצאות הלילה:

מילווקי (32:22) - וושינגטון (28:23) 92:99
אוקלהומה סיטי (14:40) - ניו אורלינס (33:20) 96:121

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, אנתוני מורו. AP
כמעט טריפל דאבל. ווסטברוק/AP

אוקלהומה סיטי (14:40) - ניו אורלינס (33:20) 96:121

באימון הבוקר, שעות ספורות אחרי היוודע דבר מותה של אינגריד וויליאמס, אשתו של עוזר המאמן מונטי, בתאונת דרכים, קווין דוראנט נחנק מדמעות. הדמעות לא יבשו, ו-KD כבר דאג לסדר לת'אנדר ניצחון 14 ב-16 המשחקים האחרונים המשחקים האחרונים שכל כולו מוקדש לעוזר האהוב, שאימן בעבר גם את הפליקנס. המשחק נפתח בדקת דומייה לזכר רעייתו, ולת'אנדר לקח מעט זמן להשתחרר בדרך לבריחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, וניצחון די קל. רגע לפני שיצאו לסוף השבוע החגיגי בקנדה, הצמד ווסטברוק-את-דוראנט כיכבו כהרגלם. ווסטברוק היה על סף טריפל דאבל וסיים עם 23 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, דוראנט הוסיף 23 ואילו סרג' איבקה תרם 18 משלו. בצד השני, אנתוני דייויס וג'רו הולידיי עם 23 נקודות כל אחד לא עזרו לפליקנס, שספגו הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים.

מילווקי (32:22) - וושינגטון (28:23) 92:99

הבאקס הגיעו לשבוע האחרון במומנטום שלילי, כשהם עם שבעה הפסדים בשמונה משחקים, אך יוצאים לפגרת האולסטאר במצב רוח מרומם עם שני ניצחונות רצופים מול יריבות חזקות מהמזרח. אחרי הניצחון הדרמטי מול בוסטון, כריס מידלטון שוב בלט. הגארד קבר 14 נקודות ברבע האחרון בדרך ל-27 במשחק כולו, כולל סל ואסיסטים מכריעים דקה לסיום שהעלו את הבאקס ליתרון שבע וסגרו עניין. יאניס אנטטוקמפו, הלא הוא הגריק פריק, סיים עם 17 ו-13 ריבאונדים, בעוד בראדלי ביל עם 19 וג'ון וול עם 15 ו-10 אסיסטים לא הספיקו עבור הוויזארדס, שמגיעים לפגרת האולסטאר כשהם מחוץ לתמונת הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריס מידלטון, ג'ריד בייליס, שחקני מילווקי באקס. AP
גוד וייבס. מידלטון ובייליס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully