וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין דחה את בקשת בית"ר: "טביב נחוש לא להופיע למשחק"

10.2.2016 / 16:43

בית הדין החליט שעונש הרדיוס מול מכבי חיפה יוותר בעינו, אך בית"ר עדיין מאיימת לא להופיע למשחק וטרם שריינה אצטדיון חלופי, למרות האולטימטום מהמנהלת: "נילחם על הזכות לקבל יחס שוויוני"

one

בית הדין העליון של ההתאחדות החליט לדחות היום את בקשת בית"ר ירושלים לערעור נוסף בעונש הרדיוס שנגזר עליה בעקבות אירועי המשחק מול בני סכנין במושבה. בבית"ר דרשו דיון מורחב בנוכחות חמישה דיינים על מנתלדחות את ביצוע העונש עד אחרי המשחק מול מכבי חיפה, אך בית הדין דחה את הבקשה ונכון לעכשיו בית"ר תצטרך לנדוד לאצטדיון אחר. למרות זאת, בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לוותר. "נלך עד הסוף, טביב נחוש לא להופיע למשחק", אמר גורם במועדון.

עוד לפני כן הורגשה מתיחות בין בית"ר ירושלים למנהלת הליגה על רקע עונש הרדיוס שספג המועדון בבית הדין בשבוע שעבר. בית"ר הייתה אמורה הודיע עד היום בצהריים היכן תארח את מכבי חיפה ביום שני הקרוב, אבל במועדון החליטו להשעות את ההודעה עד שבית הדין יקיים דיון במעמד חמישה דיינים בבקשה לדחות את עונש הרדיוס למשחק הבא – דרישה שנשענת על תקדים עבר לפיו עונש רדיוס שקיבלה מכבי חיפה נדחה. אחרי דחיית הבקשה, במנהלת איימו על בית"ר והודיעו כי הם ייענשו בחומרה אם לא יודיעו עוד היום היכן יקיימו את המשחק.

מנהלת הליגה וזכיין השידור הפעילו על בית"ר לחץ כבד, אבל במועדון מהבירה מסרבים להודיע היכן יתקיים המשחק ולמעשה אפילו לא שיבצו אצטדיון חלופי לטדי. חשוב לציין שאם עונש הרדיוס יקוים במשחק נגד מכבי חיפה, הנהלת המועדון תהיה חייבת לשריין את אצטדיון המושבה בפתח תקוה עוד היום, וכן לערוך את כל התיאומים מול משטרת פתח תקוה. כרגע עדיין אין תשובה מבית הדין של ההתאחדות ונראה שקיימת אפשרות שהמשחק ידחה.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
בהתאחדות מתעקשים. הבעלים טביב/יוסי ציפקיס

בבית"ר הגיבו לדברים ואמרו: "נילחם בכל מחיר על הזכות שלנו ליחס שוויוני. אם אלי טביב יחליט לא להופיע, גם לא נופיע. יש לנו גב אדיר של הקהל שמרגיש שצריך לעשות לזה סוף. האיפה ואיפה צריך להיגמר מתישהו, גם אם נשלם מחיר".

מעבר לדברים הללו, עמותת האוהדים אשר מחזיקה באחוזי בעלות במועדון, ממתינה גם היא להחלטת בית הדין ושוקלת לבצע צעדים מחר בבוקר וביום ראשון על מנת למנוע מצב בו יתקיים משחק רדיוס. בין האופציות ששוקלים בעמותה נמצאת גם עתירה לבג"צ. בעמותה אמרו: "שבית הדין והמנהלת ימשיכו בשלהם, אנחנו מכינים להם כמה הפתעות. יש קונצנזוס בקרב אוהדי הקבוצה שצריך לשים לזה סוף בכל מחיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

בצד המקצועי, ההערכה היא כי לקראת המשחק מול מכבי חיפה קלאודמיר יחזור להרכב על חשבונו של לירוי צעירי ואילו לידור כהן או ארסניו ולפורט יחליפו את ניקיטה רוקאביציה. חסוס רואדה אמור לחזור להרכב לאחר שעבר טיפולים בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully