וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הרכש החדש של אשדוד, רונאלדו מצייץ על ישראל

אשתו של שחקנה החדש של אשדוד היא דוגמנית ויקטוריה סיקרט וכוכב ריאל מפרגן לפרסומת בכיכובו. וגם: צ'אבי גורם להדחת קבוצתו מליגת האלופות, סרינה חושפת ישבן עסיסי, ושער בראבונה (מהקרן!)

מערכת וואלה!

בווידאו: התוכנית האחרונה של הכל שטויות

17:14: רונאלדו מככב... בישראל

הפרסומת החדשה של HOT עושה כותרות בעולם. כריסטיאנו רונאלדו, שמככב בפרסומת עם מה קשור, צייץ לינק והוסיף: "אני הולך להיות כוכב בישראל, אבל לא בכדורגל".

15:00: הרנן קרספו: "אני די שמח שגארי נוויל נכשל בולנסיה"

אחרי עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון כמאמן ולנסיה, הביקורות זורמות לכיוונו של גארי נוויל ללא הפסקה. כעת גם חלוץ העבר הארגנטינאי, הרנן קרספו, מצטרף לעדת המבקרים של המאמן האנגלי. קרספו, שכיום מאמן את מודנה מהליגה השניה באיטליה, אמר: "לראות משחק בטלויזיה זה שונה מאוד מלראות אותו מספסל הקבוצה. אני די שמח על הבעיות של נוויל בולנסיה. אני זוכר שכפרשן הוא היה אכזרי מידי".

11:30: ארון ראמזי מציג את כישוריו במטבח

מסתבר שקשרה של ארסנל, ארון ראמזי, הוא אשף לא רק על מגרש הכדורגל, אלא גם במטבח. בסרטון בהילוך איטי, מדגים הוולשי בצורה מושלמת כיצד הוא הופך פנקייק במחבת. למרות זאת, ראמזי הודה שהביצוע הנהדר לקח לו מספר טייקים. שיהיה בתיאבון!

09:54: צ'אבי בעט לשמיים, קבוצתו הקטארית הודחה מליגת האלופות של אסיה

הקשר הקטאלני בן ה-36 עלה לקבוצתו הקטארית, אל סאד, במקום בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, המפעל הגדול באסיה, כשבעט בצורה נוראית בדו קרב הפנדלים לאחר 2:2 מול אל ג'אזירה אחרי 90 דקות. צפו בביצוע הנורא.

הפנדל המזעזע של צ'אבי

9:45: דוגלאס קוסטה מציג - שער מהקרן, ועוד בראבונה

9:30: הכירו את הרכש החדש של מכבי אשדוד

נעים להכיר: הדוגמנית הברזילאית לייס רייביירו, מלאכית ויקטוריה סיקרט ובת הזוג של ג'ארד הומאן, שחקן הרכש הטרי של מכבי אשדוד וצביקה שרף. בקרוב בחופים הקרובים לבתיכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:11: אשלי קול "משחיל" בבכורה בגלאקסי

9:00: הצצה לחיים של סרינה וויליאמס

אחרי ההפסד שלה באליפות אוסטרליה, סרינה וויליאמס מבלה בג'מייקה. הטניסאית העלתה סרטון שלה בבית הנופש היוקרתי שלה, שהשכרתו עולה 20 אלף דולר לשבוע, ובין השאר גם הראתה את ישבנה החטוב. יש לציין שבנוסף גם עזרה בבנייית בית ספר חדש בג'מייקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully