וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה רומזת על סיוויק הצ'בק החדשה. בכורה ב-2017

10.2.2016 / 11:07

הונדה תציג בתערוכת ז'נבה גרסת טרום ייצור רעיונית של המשפחתית סיוויק הצ'בק. הדגם הסדרתי יגיע לכבישים ב-2017 עם מנוע טורבו עוצמתי

הונדה סיוויק הצ'בק קונספט. אתר יצרן
הונדה סיוויק הצ'בק קונספט/אתר יצרן

הונדה פרסמה קדימון (טיזר) ראשון של הסיוויק הצ'בק קונספט שתיחשף בקרוב בתערוכת הרכב בז'נבה. זוהי הצצה ראשונה לדור הבא של המשפחתית העממית שבשנים האחרונות נחלשה באירופה נוכח התחרות הגוברת מרכבי הפנאי העירוניים, וכן מהתחזקותן היחסית של המשפחתיות המודרניות בטכנולוגיה בטיחותית ובאבזור. התשובה של הונדה תהיה הן במישור העיצובי והן ביכולת המנועית כאשר הדגם יצא לכבישים ב-2017.

הסיוויק החדשה תשאב מעט השראה מהדגם האמריקני שהושק בימים אלו בארה"ב, אולם תהיה מובחנת בעיצובה החיצוני בשל המרכב הקומפקטי. על פי תמונת היצרן, נראה שהסיוויק תמשיך את הקו המוחצן של יחידות התאורה הספורטיביות מאחור, וכן שילוב של יציאות מפלט כפולות בדגמי הספורט הבכירים (TYPE R).

הפלטפורמה של הסיוויק האירופית משותפת לדגם האמריקני, ועל פי דיווחים של כלי התקשורת בדטרויט מדובר בשלדה מוכשרת למדיי (קשיחה ב-25% לעומת קודמתה) שלא נופלת מהמתחרות האירופיות המבוססות.

גולת הכותרת בסיוויק היא המצאותן של יחידות הינע מוגדשות טורבו. היצרנית תשיק עם הסיוויק הצ'בק מנוע 3 צילינדרים טורבו שנפחו 1.0 ל' בעל הספק מרבי של 130 כ"ס ו-20 קג"מ שירש את מקומו של מנוע ה-1.8 ל' הוותיק. מעליו מנוע 1.5 ל' טורבו עם כ-170 כ"ס. התיבות תהיינה אוטומטיות עם 6 מהירויות ולדברי החברה חל שיפור גדול בביצוע ובצריכת הדלק.

טרם ידוע מתי בידיוק תנחת הסיוויק הבאה בישראל, אך סביר שנראה אותה כאן במחצית הראשונה של 2017.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully