וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר כעס בסיום, רוני לוי: "היו לוורמוט משחקים טובים גם במכבי תל אביב"

10.2.2016 / 7:39

ללא קשר לעימות עם הקהל של בני יהודה, חלוץ מכבי חיפה בא בטענות לשחקנים. בקבוצה טוענים: "מרוצים מהגישה ומהיכולת שלו". קינן, שסיכם לעונה הבאה, ביקש ארכה ממינסוטה. המאמן על הקשר: "היכולת שלו תימדד לאורך כל הקריירה". מחמאות לטואטחה

one

לפני המשחק מול בני יהודה בגביע, ציפו במכבי חיפה להעביר את ההכרעה לאצטדיון הביתי. אחרי המהפך של בני יהודה (2:2), נראה היה שמכבי חיפה בדרך לוותר על מפעל נוסף העונה, אבל אז הגיע השער של גליינור פלט ונתן לקבוצה לא מעט תקוות להמשך.

השיחה העיקרית שהתנהלה לאחר המשחק עסקה באלירן עטר. השחקן ספג קללות במהלך כל המשחק מאוהדי בני יהודה, הגיב לאחר השער שכבש וספג צהוב חמישי שבעקבותיו ייעדר מול הפועל תל אביב. "הוא יכול היה להימנע מזה. לא היה טעם להתסיס את הקהל ולגרום למשחק לשנות כיוון, אבל בשורה התחתונה הוא שיחק טוב מאוד וזה מה שחשוב", אמרו בקבוצה. עטר נראה עצבני לאחר המשחק. שחקנים סיפרו כי בא אליהם בטענות לאחר שלא מסרו לו במהלך המחצית השנייה, ומספר אנשים במועדון, ביניהם גיורא אנטמן ואוהד לויטה, נאלצו להרגיעו.

במכבי חיפה, יש לציין, אמרו כי הם "מרוצים מאוד מעטר, מהגישה והיכולת. הוא יהיה האקס פאקטור שלנו ברגע הסיום של העונה". לגבי העימות עם אוהדי בני יהודה אמרו במועדון: "הקהל של בני יהודה מטנף בצורה כל כך בוטה, שקשה להתעלם מהדרך. זאת הגישה שלהם, ושלא יבואו בטענות לאף אחד". שחקנים בחיפה העידו כי עטר ספג קללות קשות כלפי משפחתו במהלך המשחק.

במכבי חיפה היו מרוצים גם מהמגן טאלב טואטחה, שנראה כי הפנים את העובדה שיעזוב בתום העונה וכעת הוא "מגלה מחויבות לקבוצה", כדברי גורמים במועדון.

שער גדול שלא הספיק לניצחון. גלבאן/ברני ארדוב

בנושא אחר, במכבי בחיפה היה מי שאמר כי על הבלם דקל קינן להודיע עד מחר האם הוא נשאר בקבוצה. קינן היה אמור להודיע על כך כבר שלשום, אבל ביקש ממינסוטה ארכה של מספר ימים ויודיע במהלך השבוע על עתידו. במכבי חיפה, כזכור, כבר התחייבו חוזית לשחקן לגבי העונה הבאה ומעריכים שיישאר. קינן סיכם לעונה הבאה לאחר שנטל חלק ב-18 משחקי ליגה וכל שנותר כעת על מנת לממש את ההסכם הוא להודיע על הישארות במועדון. במכבי חיפה טוענים כי ההצעה הסופית שקיבל הבלם נמוכה יותר ממה שחשבו תחילה, ולכן מעריכים שיסיים את הקריירה במועדון. "דקל לא הודיע לי אחרת", הבהיר רוני לוי.

במועדון מרוצים מההתאקלמות של גילי ורמוט. "גם במכבי תל אביב ראיתי משחקים שבהם ורמוט היה טוב מאוד", הדגיש לוי. "הוא שחקן מנוסה, שחקנים מהסוג הזה לא נמדדים בחודש או חודשיים, הם נמדדים לאורך קריירה". לוי נשאל האם הסימון של עטר לקהל היה מיותר וענה: "כן, עובדה שהוא קיבל על זה צהוב, וצהוב חמישי. בכדורגל יש אמוציות. היה לו משחק טוב, הוא היה חד. בזה הוא צריך להתרכז. ההתגרות לא הייתה יותר מדי דרמטית". על העובדה שעטא ג'אבר ונטע לביא, אותם שקל לספסל, פתחו לבסוף אמר: "הם שחקנים צעירים. אני לא מאמין במושגי עומס. הם צריכים לשחק קבוע. יש לנו משחק גדול בליגה במחזור הקרוב".

"זאת תוצאה טובה בשבילנו. שני שערי חוץ זה חשוב מאוד לגומלין, נקווה שנעשה את העבודה בבית", אמר אוהד לויטה שנשאל על המהפך במשחק וענה: "לא התפרקנו. תוך כדי משחק יש מומנטום, הוא עבר לבני יהודה שהיו קצת יותר בשליטה, אבל הצלחנו להשוות. הביתיות בגומלין לא מבטיחה כלום. יוסי בניון בורג חשוב, אני לא צריך לספר, אבל הוא מנהיג וכל מילה תגרע מכמות ההערצה אליו ומהעובדה שאנחנו לומדים ממנו. כשהוא לא נמצא אז אנחנו צריכים לעשות את העבודה בלעדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם דקל קינן. ברני ארדוב
מחכים לתשובה. קינן עם עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully