וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריק פישר פוטר מהניקס אחרי עונה וחצי, ראמביס יחליפו זמנית

המאמן, שמונה לתפקיד בקיץ 2014 והוביל את הניקס למאזן 31:23 העונה סיים את תפקידו לאחר חמישה הפסדים ברציפות. עוזרו קורט ראמביס מונה למאמן זמני. לוק וולטון ובריאן שואו מועמדים להחליפו

מאמן ניו יורק ניקס דרק פישר. AP
הולך הביתה. פישר/AP

ניו יורק ניקס הודיעה הערב (שני) על סיום תפקידו של מאמן הקבוצה דרק פישר, שפוטר אחרי כשנה וחצי בתפקיד. רכז העבר הגיע לקבוצה מהתפוח הגדול בקיץ 2014 ורשם מאז מאזן של 40 ניצחונות ו-96 הפסדים, כשהעונה שעברה הייתה מהאומללות בתולדות הפרנצ'ייז והניקס סיימו אותה במאזן 65:17.

העונה ניו יורק מחזיקה במאזן 31:23, והלילה ספגה מדנבר את הפסדה החמישי ברציפות והתשיעי בעשרת המשחקים האחרונים - הפסד שחרץ את גורלו של שחקן העבר. עוזרו קורט ראמביס, שאימן בעבר את לוס אנג'לס לייקרס ואת מינסוטה, מונה למאמן זמני במקומו.

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט דיווח כי היכולת במשחקים האחרונים וההפסדים הרבים תרמו להחלטה של הנהלת הניקס, אבל במועדון היו משוכנעים כבר קודם כי פישר לא עשה את המעבר המוצלח מעמדת השחקן לעמדת המאמן. כמו כן, מציין הכתב כי שני המועמדים להחליף את פישר כרגע הם שניים נוספים ששיחקו אצלו בעבר: לוק וולטון ובריאן שואו.

כזכור, מי שצירף את פישר לניקס הוא נשיא הקבוצה פיל ג'קסון שחשב לשפר את המצב בעזרתו. לפישר וג'קסון יש היסטוריה משותפת מהתקופה בה ג'קסון אימן את הלייקרס ופישר היה הפוינט גארד של הקבוצה הנהדרת שזכתה בחמש אליפויות ב-2000-2002 ו-2009 ו-2010. פישר, שהיה חסר כל ניסיון באימון, קיבל את הניקס אחרי פיטוריו של מייק וודסון, שהחזיק במאזן טוב בהרבה של 79:109 בשלוש עונות.

ובינתיים, דניס רודמן...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully