וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "להגיד שעשיתי דברים מאחורי הגב של בלאט זה משוגע"

מאמן קליבלנד התייחס לראשונה ליחסיו עם קודמו, שפוטר: "בוגד? אני יודע כמה הייתי נאמן לו. אין לי שליטה על מה שאנשים חושבים. מאז שהוא פוטר כבר הספקנו לדבר כמה פעמים והוא תומך בי"

דיוויד בלאט, טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. AP
לו טוען שהיחסים עדיין טובים וחמים/AP

בעוד קצת פחות משבוע, ולמרות שאימן רק תשעה משחקי NBA בקריירה, ידריך טיירון לו את נבחרת כוכבי המזרח במשחק האולסטאר שייערך בטורונטו. לו זכה לכבוד הזה בשל העובדה שהוא היה המאמן של מוליכת המזרח, קליבלנד, בסיום חודש ינואר, אלא שמי שלמעשה אמור היה לאמן את לברון והחברים במשחק הכוכבים היה דיוויד בלאט, שפוטר מהקאבס לפני כשבועיים.

נכון לרגע זה, המאמן החדש של קליבלנד עומד על מאזן של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, 66.6 אחוזי הצלחה, נמוך מ-70 אחוזי ההצלחה שהיו לבלאט בשנה וחצי בתפקיד. מעבר לכך, התחושה היא שקליבלנד לא ממש שינתה את סגנון או רמת המשחק שלה מאז שלו נטל את המושכות. למרות הכול, הרי שלו לא ממש מתרגש מהביקורות המופנות לעברו מהתומכים של בלאט.

"העבירו ביקורת גם על ישו, כך שאני לא יוצא דופן", אמר לו בראיון לכריס היינס מ"קליבלנד.קום" כאשר נשאל האם לו וללברון ג'יימס היה חלק בפיטורי בלאט, "לא אכפת לי מה אומרים עליי. אני יודע כמה נאמן הייתי לקואץ' בלאט ומי שמכיר אותי, מבין את זה. אין לי שליטה על מה שאנשים חושבים. יש לי עבודה לעשות ואני הולך לעשות אותה הכי טוב שאני יכול".

ההאשטאג "Bringbackblatt" (החזירו את בלאט) כבר התחזק בטוויטר באזור קליבלנד בימים האחרונים ורבים מאוהדי הקבוצה מכנים את לו "בוגד" ולא מבינים מדוע הוא לא סופג את אותה ביקורת שספג בלאט על החלטות במהלך המשחק: "אני ובלאט ביחסים טובים. דיברנו כמה פעמים מאז שהוא פוטר, כך שזה לא מה שאנשים חושבים. להגיד שעשיתי דברים מאחורי הגב שלו זה משוגע. כל עוד בלאט תומך בי, זה כל מה שחשוב לי. אני לא קורא שום דבר מכל החרא שכותבים, גם לא את הביקורות החיוביות. תמיד הייתי כזה, אוהב את השקט שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully