וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען מטרה טובה: ההונדה NSX הראשונה נמכרה בסכום שיא

5.2.2016 / 8:57

הונדה הוציאה למכירה פומבית את ה-NSX הראשונה לשימוש בכביש ציבורי, וגרפה 1.2 מיליון דולר. כל ההכנסות הוקדשו לעמותה למאבק בסרטן המוח בארה"ב

יצרן

מכונית ההונדה NSX הראשונה של מותג 'אקיורה', עם תו רישוי לכביש הציבורי, מס' 001', נמכרה בשבוע האחרון בארה"ב בסכום דמיוני של 1.2 מיליון דולר - פי 10 מהמחיר שידרש תמורתה באולם המכירות. את המכונית רכש בעליה של קבוצת מירוצים אמריקנית שהשתתף במכירה פומבית שארגנה חברת 'בארט-ג'קסון' בסקוטסדייל, שהקדישה את כל ההכנסות מהאירוע למאבק בסרטן המוח והקמת מחנה חינוכי לילדים עם צרכים מיוחדים.

את המכונית רכש ריק הנדריק, מייסד קבוצת Hendrick Motorsports המשתתפת בסבב ה-NASCAR, וזה סיפר כי בהיוודע לו על מטרת האירוע מייד הגיע לתרום את חלקו. רבים הציעו מחירים גבוהים עבור ה-NSX הנדירה ו-29 בינואר התייצב מחירה על מיליון דולר. הנדריק, שהקים מוזאון למכוניות אספנות בשרלוט, קפץ על ההזדמנות והוסיף 200 אלף דולרים כדי להניח את ידיו על מכונית העל היפנית; זהו הסכום הגבוה ביותר ששולם תמורת מכונית ב-45 שנות פעילותה של חברת 'בארט-ג'קסון'.

ה-NSX החדשה, דור שני, תמכר בארה"ב רק לפי הזמנה מראש, ובמחיר של כ-160 אלף דולרים לגרסה הבסיסית. פנקס ההזמנות לרכב יפתח רשמית ב-25 בפברואר השנה. ל-NSX מנוע טווין טורבו ששה צילינדרים היבריד כפול מגדשי טורבו בנפח 3.5 ל' המפיק 573 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 9 מהירויות והנעה כפולה. ה-NSX המקורית הוצגה ב-1990 וסיימה את מחזור חייה ב-2005.

בגזרה הישראלית, ציינה לאחרונה היבואנית 'מאיר' כי ההונדה NSX בהחלט עשויה להגיע לישראל בחודשים הבאים.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully