וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס הולדם

המשחק שמשגע את העולם בגרסת כסף וירטואלי. "זוגיים", "פול האוס", "אול-אין" או "פולד"? להיט הסלונים והקזינואים עד ל-4 שחקנים און ליין. נסו, מי יודע, אולי ילך לכם קלף?

שחק במסך מלא

חוקי המשחק טקסס הולדם

כמו כמו בפוקר רגיל, גם בטקסס-פוקר (גרסה של Texas Hold'em) השחקנים מהמרים על קלפיהם במטרה להרוויח כמה שיותר כסף. אלא שכאן כל שחקן מקבל רק 2 קלפים, ושאר הקלפים משותפים לכולם ומתגלים בהדרגה במרכז השולחן. המנצח בסיבוב - זה שצירוף קלפיו עם קלפי השולחן נותן את ה'יד' הטובה ביותר (ר' הסבר על דירוג הידיים בסוף).

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

לכתבה המלאה

איך משחקים?

כל שכל שחקן מפקיד מראש 50בקופה. בתחילת המשחק, שני שחקנים לשמאלו של הדילר מניחים הימור-חובה הנקרא 'בליינד': הראשון מניח 'בליינד' קטן והשני 'בליינד' גדול, שערכו כפול. גודל הבליינדים נקבע בהתאם למס' השחקנים בשולחן, והם מונחים אוטומטית. כעת מקבל כל שחקן 2 קלפים, ומגיב בתורו לבליינדים באמצעות 3 הכפתורים שלפניו: 'לפרוש', 'להשוות/ לעבור' או 'להעלות' את ההימור. אם אחד השחקנים מעלה את ההימור, על השחקן שאחריו להשוות, להעלות או לפרוש מהמשחק.

התורים זזים בכיוון השעון. אם איש לא העלה את סכום ההימור, השחקן שהניח את הבליינד הגדול יכול 'לעבור' (ולתת לקלפי השולחן להופיע) או להמר ולהתחיל סיבוב הימורים נוסף. לאחר שכולם הימרו והעלו או פרשו, מופיעים במרכז השולחן 3 קלפים. כעת מתחיל סיבוב הימורים נוסף, שמסתיים כאשר כל השחקנים הפעילים השוו/ פרשו בתגובה לאחרון שהעלה.

בתום סיבוב ההימורים השני מונח הקלף ה-4 על השולחן, והשחקנים יכולים שוב להמר. כעת מונח על השולחן הקלף החמישי והאחרון ומתחיל סיבוב ההימורים הסופי, שבסיומו מתגלים קלפי השחקנים שנותרו.

המנצח הוא השחקן בעל ה'יד' הכי טובה - 5 הקלפים הכי חזקים מבין ה-7 (שני קלפיו + ה-5 שעל השולחן), שזוכה בכל הכסף בקופה. כשלשחקנים יש ידיים זהות, הכסף מתחלק ביניהם. בכל שלב במשחק, אם כל השחקנים פרשו פרט לאחד, זה שנותר הוא המנצח.

כל הפעולות במשחק נעשות ע''י לחצני החצים ו-ENTER או בעזרת העכבר. ניתן לשחק גם בעזרת 'טייס אוטומטי', שישחק במקומכם לפי בחירתכם, בלחיצה על הכפתור הירוק בשלט. המשחק נמשךבסיבובים עד שכל הכסף עובר לאחד השחקנים. במשחק בזירה מול יריבים מבתים אחרים, ישלבצע מהלך תוך 20 שניות - אחרת התוכנה תכריז במקומכם על פרישה.

הסבר על ערך הקלפים

'יד' בפוקר מורכבת מ-5 קלפים. דירוג ה'ידיים' בפוקר (מהנמוך לגבוה):

• כלום: כל יד שאין בה אפילו זוג. במקרה שבסיום הסיבוב אין באף יד זוג אזי תנצח היד שבה הקלף הגבוה ביותר.
• זוג: 2 קלפים בעלי ערך זהה (מספר/ דמות)
• זוגיים: שני זוגות.
• שלישייה: 3 קלפים בעלי ערך זהה.
• רצף: 5 קלפים עוקבים ברצף, מכל סדרה. האס יכול להיכלל ברצף הכי גבוה - 10,J,Q,K,A או הכי נמוך - A,2,3,4,5.
• פלאש/צבע: 5 קלפים מאותה סדרה שאינם ברצף.
• פול האוס: שלישייה וזוג.
• רביעייה: 4 קלפים בעלי ערך זהה.
• סטרייט/רצף-צבע: 5 קלפים ברצף מאותה סדרה.
• פלאש רויאל: רצף-צבע הגבוה ביותר, מ-10 עד אס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully